در این مقاله درباره عوارض خطرناک پاک کردن تاتو با طب سنتی صحبت می کنیم اگر می خواهید با بهترین روش از بین بردن تاتو آشنا شوید، با ما همراه باشید.

پاک کردن تاتو ابرو با طب سنتی

چگونه می توان با درمان خانگی تاتوابرو پاک کرد؟
فهرست

بعضی اوقات افراد به دلایلی به دنبال روشی برای پاک کردن تاتو ابرو هستند. پاک کردن تاتو به دو روش سنتی و جدید امکان پذیر است. گاهی خانم ها از درمان های خانگی و طب سنتی برای این کار استفاده می کنند.

تجربه نشان داده است که روش های خانگی فقط باعث کمرنگ شدن تاتو می شود و به طور کامل نمی تواند تا تو ابرو را از بین ببرد. علاوه بر این مسئله استفاده از طب سنتی جهت پاک کردن تاتو، می تواند مشکلات زیادی را برای پوست شما ایجاد کند.

ما در این مقاله به بررسی پاک کردن تاتو ابرو با طب سنتی پرداخته ایم و همچنین درباره بهترین روش از بین بردن تتو توضیح داده ایم. لطفا برای آگاهی بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پاک شدن تاتو ابرو با طب سنتی به چه عواملی بستگی داره؟

  1. عمق تاتو
  2. نوع پوست
  3. نوع تاتو

پنج روش طبیعی پاک کردن تاتو ابرو با طب سنتی

  1. استفاده از سرکه سیب

در این روش سرکه سیب را با آب مخلوط می کنید. به طوری که سرکه کاملاً رقیق شده باشد. پنبه استریل یا پارچه تمیز را در مخلوط آغشته کرده و سپس آن را به مدت یک الی دو دقیقه بر روی ابروهای خود قرار دهید. بعد از آن صورت را با آب ولرم بشویید.

۲. پاک کردن تاتو ابرو با استفاده از آبلیمو تازه

آب یک لیموی را با صد گرم نمک مخلوط کنید. محلول آبلیمو و نمک را حدوداً ۳ تا ۵ دقیقه با پنبه روی محل تاتو بمالید. این کار را بهتر است که به صورت روزانه انجام دهید.

۳. پاک کردن تاتو ابرو با جوش شیرین

برای پاک کردن رنگ تتو ، جوش شیرین را با چند قطره آب مخلوط کنید. سپس به شکل دایره وار مخلوط را به محل تاتو بزنید.البته باید به این موضوع توجه کنید که پاک کردن با این روش می تواند  در بعضی افراد باعث التهاب و حساسیت پوست شود.

۴. پاک کردن تاتو ابرو با آب نمک

محل تاتو را به خوبی مرطوب کنید و نصف فنجان نمک را بر روی آن بریزید. با یک پارچه استریل محل تاتو را بمالید. برای جلوگیری از هرگونه عارضه ای از نمک های بهداشتی و پارچه استریل و ضدعفونی شده حتما استفاده نمایید.

اگر می خواهید در زمینه بهترین روش پاک کردن تاتو اطلاعات کسب کنید مقاله پاک کردن تاتو ابرو در مشهد برای شما مفید خواهد بود.

۵.پاک کردن تاتو با عسل

یکی از روش های خانگی دیگر برای پاک کردن تاتو استفاده از عسل است. در این روش باید مقدار مساوی از ماست، نمک، عسل و ژل آلوورا را به خوبی مخلوط کنید. بعد از اینکه مخلوط حالت چسبناک پیدا کرد، ترکیب را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی محل تاتو بمالید و سپس با آب گرم ابروی خود را شستشو دهید.

آیا تاتو ابرو با استفاده از روش سنتی کاملا پاک می شود؟

مسلما درمان های خانگی به نسبت سایر روش های پاک کردن تاتو با طب سنتی مناسب تر است. اما اگر عمق رنگ زیاد نباشد، تا حدودی رنگ پاک می شود ولی برای تاتوهایی با غلظت رنگ بالا و عمیق عملا پاک کردن امکان پذیر نیست.

استفاده از روش سنتی برای پاک کردن رنگ ابرو ، معمولا باعث روشن شدن موقت سطح پوست شده و به همین دلیل تاتو زیرپوست کمی کم رنگ به نظر میاید. بنابراین درمان های خانگی هیچ گاه به عمق پوست و رنگ دانه های تاتو نفوذ نمی کنند.

اگر از رنگ تاتو ابرو خسته شده اید و می خواهید آن را سریع پاک کنید مقاله  پاک کردن تاتو ابرو در منزل را از دست ندهید.

بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو

در گذشته افراد وقتی که ابروی خود را تتو می کردند،برای پاک کردن آن دچار دردسرهای زیادی می شدند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی لیزر درمانی یکی از بهترین روش ها برای پاک کردن تاتو محسوب می شود.

پاک کردن تاتو با لیزر نسبت به درمان خانگی بسیار ایمن تر و موثرتر است.البته همان طور که می دانید هزینه لیزر نسبتا گران است، به همین دلیل شما می توانید برای پاک کردن ابرو از روش های آرایشگاهی استفاده کنید.

اگر می خواهید تاتوی ابروی خود را از بین ببرید، فقط کافیست که به سالن زیبایی آفریقا مراجعه کنید. تیم کاملا متخصص و حرفه ای سالن آفریقا با استفاده از بهترین مواد و بدون هیچ گونه عوارضی می توانند تاتو ابرو های شما را پاک کنند.

چنانچه قصد دارید تتوی خود را پاک کنید، می توانید با شماره زیر تماس گرفته تا پرسنل مجرب و حرفه ای ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

پاک کردن تاتو ابرو با طب سنتی چه ضررهایی دارد؟

عوارض پاک کردن تاتو با استفاده از طب سنتی

۱.بثورات پوستی

۲.عفونت

۳.زخم

۴.التهاب

۵.قرمزی

۶. حساسیت پوستی

۷. خارش پوست

۸.آکنه

برای آشنایی با بهترین روش تاتو ابرو مقاله تاتو ابرو در مشهد برای شما بسیار مفید خواهد بود.

کلام آخر

امروزه افراد زیادی علاقه دارندکه به منظور زیبایی بیشتر از تاتو استفاده  کنند.اما ممکن است بعد از مدتی از انجام این کار به دلایلی مانند: حساسیت، تغییر سلیقه فرد،عدم رضایت پشیمان شوند. اگر طب سنتی را برای از بین بردن تاتو ابرو با طب سنتی خود انتخاب کنید، عوارض زیادی را برای پوستتان ایجادخواهدکرد. بنابراین بهترین روش، مراجعه حضوری به سالن های معتبر زیبایی و دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه می باشد. امیدواریم از موضوعات مقاله استفاده کرده و لذت برده باشید.

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*