نانو فیبروز ابرو چیست و چه تفاوتی با فیبروز دارد

نانو فیبروز ابرو و مقابسه آن با فیبروز
فهرست

درباره نانوفیبروز ابرو

چنانچه  آرایشگر برای طراحی میکرو بلدینگ ابرو از سوزن های کمپانی فیبروز که بسیار ظریف هستند، استفاده کند به این روش نانوفیبروز ابرو گفته می شود. این سوزن های نازک باعث ظرافت بیشتر کار می شوند و در نتیجه طراحی ابروهای شما بسیار زیبا و طبیعی خواهد شد.

نانو فیبروز ابرو چیست

این متد طراحی ابرو، یکی از جدید ترین مدل های آرایش ابرو است که  از سوزن های نانو به ضخامت پانزده صدم استفاده می شود. بنابر این اگر می خواهید که ابروهایی ظریف و جذاب داشته باشید، نانو فیبروز ابرو را می توانید برای زیبایی بیشتر چهره خود انتخاب کنید.

فیبروز ابرو چیست

فیبروز با میکرو بلیدینگ بسیار شبیه است و تفاوت آن ها این است که در روش فیبروزاز سوزن های مخصوص استفاده می شود. طراحی ابروها در متد فیبروز براساس الگوهای کلاسیک و طبیعی آکادمی فی انجام می شود. بنابر این الگوی فیبروز با موهای طبیعی ابرو بسیار مشابه هستند و در نتیجه  استفاده از این روش باعث می شود که ابروهایتان ظاهری کاملا طبیعی داشته باشد.

 

برای آشنایی با فیبروز ابرو در مشهد توصیه می کنیم از مقاله مربوطه بازدید کنید.

تفاوت نانو فیبروز ابرو و فیبروز ابرو 

در روش نانو فیبروز ابرو، از سوزن های بسیار ظریفی برای طراحی ابرو استفاده می شود که با سوزن های فیبروز متفاوت هستند. اگر متد نانو فیبروز را برای ابروهایتان انتخاب کنید،نسبت به فیبروز نیاز به ترمیم کمتری خواهید داشت. در ادامه برای آشنایی بیشتر به صورت دقیق فیبروز و نانوفیبروز را با هم مقایسه می کنیم.

 

سوزن ها

سوزن نانو فیبروز در مقایسه با فیبروز ، سه صدم کوچکتر است و در نتیجه  طراحی ابروهای شما در این متد نسبت به فیبروز طبیعی و ظریف تر می شود.

هزینه

هزینه نانوفیبروزابرو به نسبت فیبروز کمی گران تر است و بنابر این چنانچه می خواهید که طراحی ابروهایتان مقرون به صرفه باشد، بهتر است که از فیبروز استفاده کنید.

ماندگاری

نانوفیبروزابرو ماندگاری بیشتری از فیبروز دارد و در نتیجه برای ترمیم آن کمتر باید به تاتو کار مراجعه کرد. در این نوع طراحی ابرو برای کشیدن هر خط حدود ۱۵الی ۲۰ ثانیه زمان نیاز است، درحالیکه برای اجرای فیبروز۳الی ۵ ثانیه زمان لازم دارید.

نانو فیبروز یا فیبروز کدام بهترند؟

فیبروز و نانوفیبروزابرو، از بهترین روش های طراحی ابرو هستند که هرکدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی هستند. بنابر این شما با توجه به سلیقه خود و مزایای آن ها می توانید از این متدها  جهت زیبایی ابروهایتان بهره ببرید.

آسیب به پوست در فیبروز نسبت به نانو فیبروز ابرو بیشتر است و همین مسئله باعث می شود که با عوارضی مانند خارش و قرمزی بیشتر از روش دیگر مواجه شوید.

جلسات فیبروز در مقایسه با نانوفیبروزابرو کوتاه تر است و قیمت آن هم کمتر است.چنانچه می خواهید که بهترین روش طراحی ابرو را انتخاب کنید، کافیست با پرسنل حرفه ای سالن آفریقا تماس گرفته تا اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهند.

 

مقاله نحوه پاک کردن فیبروز ابرو  بهترین نکات از بین بردن فیبروز را به شما آموزش می دهد. 

سالن آفریقا یکی از بهترین مراکز فیبروز ابرو و نانو فیبروز ابرو در مشهد است

درباره سالن آفریقا به عنوان بهترین مرکز فیبروز ابرو در مشهد

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فیبروز، سالن آفریقا است که جهت طراحی ابرو از بهترین دستگاه ها استفاده می کند.تاتو کاران مرکز زیبایی آفریقا تمام سعی خود را می کنند که فیبروز ابرو با کمترین عوارض انجام شود و همچنین ماندگاری بالایی داشته باشد.اگر می خواهید که چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید، برای ارائه خدمات می توانید با شماره زیر در ارتباط باشید.

 مطلب تفاوت فیبروز  و میکروبلیدینگ برای شما بسیار مفید است، حتما مقاله را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

برای آرایش ابرو می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید.فیبروز و نانو فیبروز ابرو به دلیل مزایای زیادی که دارند در بین بانوان بسیار محبوب هستند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا تفاوت نانوفیبروز و فیبروز را به صورت کامل توضیح دهیم. اگر هر سوالی در مورد آرایش ابرو دارید، در قسمت نظرات سوالات خود را مطرح نمایید تا به آن ها پاسخ دهیم.

 

 

 

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*