مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

نکات اساسی و مهم در مورد مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر
فهرست

امروزه یکی از خدمات زیبایی که در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، تتو ابرو می باشد. باتوجه به اینکه ابروها نقش مهمی در زیبایی دارند،استفاده از این روش باعث می شود که چهره شما جذاب تر به نظر برسد.

هرچقدر که تتو کردن را دوست داشته باشید، ممکن است بعد از مدتی از آن خسته شوید. امروزه روش‌های مختلفی برای پاک کردن تتو وجود دارد که موثرترین آن ها تاتو با لیزر است.

اگر قصد دارید که  لیزر را  برای پاک کردن تتو خود انتخاب کنید، ما در این مقاله مهمترین اقداماتی که برای مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر را باید انجام دهید را به صورت جامع توضیح خواهیم داد. بنابر این اگر می خواهید که پس از لیزر درمانی با کمترین مشکل و عارضه ای مواجه شوید، تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

پاک کردن تاتو ابرو با چه روشی انجام شده و مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

روش های ریموو تاتو ابرو

لایه بردار

پزشک با کمک روش های گوناگون، لایه‌ رو پوست را از بین برده و سپس با از بین رفتن روی پوست، به درم یا لایه میانی پوست می رسد. در روش لایه بردار، لایه‌ تثبیت‌کننده جوهر که در ناحیه درم قرار دارد، از بین می رود.اگر روش لایه بردار را برای پاک کردن تتو انتخاب کرده اید، حتما در دوران نقاهت توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و کاملا آن ها را رعایت کرده تا به نتیجه مطلوب برسید.

 

ریموور

استفاده از مواد ریموور، یکی از قدیمی ترین روش ها برای پاک کردن تاتو محسوب می‌شود. ریموور از اسید میوه گرفته شده است و تا حدودی می تواند رنگ تتو را از بین ببرد.

 

لیزر

از بهترین روش های پاک کردن تتو ابرو، می توان به لیزر اشاره کرد که کاملا تخصصی‌ است و باید زیر نظر متخصص پوست انجام شود.دستگاه لیزر، پالس قدرتمند و ناگهانی به پوست وارد کرده و درنتیجه قسمت های جوهر تتو تکه تکه می شوند. لیزر موثرترین روش پاک کردن تتو است و استفاده از این تکنولوژی هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کند و همین امر موجب می شود که بسیاری از افراد از این روش جهت پاک کردن تتو استفاده کنند.  پاک کردن تاتو ابرو با لیزر، معمولا بین ۶ تا ۱۰ جلسه زمان نیاز دارد که تعداد جلسات به عمق نفوذ جوهر و سطح تتو بستگی دارد.

 

برای پاک کردن تتو ابرو به روش خانگی مقاله پاک کردن تاتو ابرو در منزل را از دست ندهید.

چرا بعد از حذف تتو نیاز به مراقبت هست؟

بر طبق تحقیقات، حدودا ۱۱ درصد افرادی که تتو انجام می دهند، بعد از مدتی از خالکوبی خود پشیمان می شوند. بنابر این چنین افرادی برای از بین بردن جوهر تتو خود بهتر است که از لیزر استفاده کنند.

امروزه لیزر درمانی بهترین روش برای حذف تتو ابرو محسوب می شود. عوارض کمتر و موثر بودن لیزر در حذف رنگ های جوهر تتو از عواملی می باشد که باعث شده اغلب بانوان از لیزر برای پاک کردن تتو استفاده کنند.

 

یکی از مواردیکه شما باید بعد از هر جلسه لیزر درمانی، به آن بسیار توجه داشته باشید،مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر است. عدم استفاده از پماد بعد از لیزر و و بی‌توجهی به توصیه های بهداشتی پس از پاک کردن تتو ابرو با لیزر، ممکن است باعث بهبود دیرتر پوست و عفونت شود.

پاک کردن تاتو ابرو با طب سنتی به شما کمک می کند تا در خانه تتو را از بین ببرید.

مراقبت های بعد از ریموو تاتو ابرو با لیزر در روزهای اولیه

۱.در سه روز نخست بعد از لیزر، ابروی تتو شده را با لایه پماد آنتی بیوتیک بپوشانید و بعد با گاز استریل آن را پانسمان کنید.چنانچه در ناحیه مورد نظر سوزشی احساس کردید، یک کیسه یخ را روی آن قرار دهید.

۲.در روزهای ابتدایی پس از لیزر درمانی از لوسیون و کرم آرایشی استفاده نکنید.

۳.بانداژ را پس از سه روز، از روی ناحیه مورد نظر برداشته و تا حد امکان قسمت لیزر شده را تمیز و خشک نگه دارید.پس از تتو ابرو با لیزر، برای تسریع روند درمان از کرم ترمیم کننده استفاده کنید تا به بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده پوست کمک ‌کند.

۴.جهت مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر، حتما ناحیه تحت درمان را با کرم ضد آفتاب بدون رنگ بپوشانید.

۵.تا چند ماه پس از لیزرسعی کنید که در معرض مستقیم آفتاب قرار نگیرید.نور خورشید می‌تواند به پوست تحت درمان آسیب برساند.

۶.ناحیه تحت درمان را تا بهبودی کامل زخم، مرطوب نکنید.

۷.پس از هشت ساعت بعد از اتمام جلسه لیزر، ممکن است که روی ناحیه موردنظر تاول ایجاد شود.از این مسئله نگران نشوید،معمولا این تاول ها پس از ۴ تا ۶ روز از بین می روند.

۸.هرگز تاول‌های روی ناحیه تحت درمان را نکنید. این کار موجب عفونت یا حتی تغییر رنگدانه‌های پوست می شود. بنابر این صبر کنید تا پوست به‌طورطبیعی و آرام آرام پروسه ترمیم را شروع کند.

 

برای اینکه با مزایای تتوی ابرو آشنا شوید از مقاله تاتو ابرو در مشهد بازدید کنید.

کارهای روتین روزانه برای مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

چنانچه می خواهید که از لیزر درمانی بهترین  نتیجه را بگیرید،باید در کارهای روتین روزانه تغییرات مثبتی ایجاد کنید. در این بخش برای آشنایی بیشتر شما، مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر را توضیح می دهیم.

 

مصرف دخانیات و نوشیدن الکل ممنوع    

مصرف الکل باعث کم آبی در بدن می‌شود و ممکن است فرآیند بهبودی را به تاخیر بیاندازد. پس از پاک کردن تاتو با لیزر، باید از استعمال دخانیات و سیگار اجتناب شود.

مصرف الکل و دخانیات بعد از تتو ابرو با لیزر،باعث می شود که سیستم ایمنی بدنتان زخم های تتو را به کندی درمان کند. یک تحقیق انجام شده در ایتالیا نشان داده است که احتمال حذف با موفقیت تتو ابرو پس از ده جلسه برای افراد سیگاری تقریباً ۷۰ درصد کاهش می‌یابد.

به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله پاک کردن تاتو ابرو در مشهد حتما مطالعه کنید.

نوشیدن آب در حد لازم و مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

به اندازه کافی آب بنوشید

حتما به یاد داشته باشید که باید به میزان کافی آب بنوشید! داشتن بدن هیدراته شده، کلید حفظ یک سیستم ایمنی قوی است. آب باعث افزایش عملکرد گلبول‌های سفید و کلیه‌های بدن شما می‌شود و سموم را به سرعت از بدنتان حذف می‌کند. آب به حفظ سلامت پوست شما کمک می‌کند. به یاد داشته باشید که هر چقدر پوست شما در وضعیت بهتری باشد، بهتر و سریع‌تر به درمان و جلسات لیزر درمانی پاسخ خواهد داد.

 

خواب روزانه کافی و افزایش سیستم ایمنی بدن

خواب روزانه کافی باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می‌شود. کمبود خواب بر سیستم ایمنی تأثیر دارد و باعث می‌شود که بدن کمترین توان را برای مبارزه با باکتری‌ها داشته و در معرض بیشتری از عفونت‌ها قرار بگیرد.

بر اساس تحقیقات انجام شده، داشتن حدود ۷ ساعت خواب در شبانه‌روز برای بدن بسیار مفید است. اما کمتر از این مقدار می‌تواند به بدن آسیب وارد کند.

استفاده نکردن از سولاریوم در زمان لیزر و مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

عدم استفاده از سولاریوم در طول مدت درمان

در طول درمان با لیزر، هرگز به سولاریوم مراجعه نکنید و پوست خود را برنزه نکنید.این مسئله موجب می شود که روند درمان تاتو ابرو با لیزر به کندی انجام شده و حتی برای پوست شما عوارضی ایجاد کند.

 

مقاله عوارض تاتو ابرو مشکلات تاتو  کردن توسط افراد غیر متخصص را برای شما توضیح می دهد

تاتو ابرو در مشهد در سالن زیبایی آفریقا و مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

درباره انجام تاتو ابرو در مشهد در سالن زیبایی آفریقا

سالن زیبایی آفریقا با برخورداری از پرسنل متخصص خود همواره تلاش خود را می کند تا از بهترین کیفیت رنگ برای ابروهای شما استفاده کند.

تتوکاران این مجموعه در طراحی کردن ابروهای شما بسیار دقت کرده تا نتیجه نهایی کار ابروهایی قرینه و زیبا شود. اگر می خواهید از خدمات مرکز زیبایی آفریقا که بهترین سالن زیبایی مشهد است، بهره ببرید با همکاران ما در ارتباط باشید.

برای اینکه با اصول تتو ابرو به صورت کامل آشنا شوید مقاله آموزش تاتو ابرو در مشهد را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر پرداختیم تا با استفاده از این نکات بتوانید روند بهبود زخم های پوست را در قسمت تتو شده افزایش دهید.

چنانچه می خواهید که ابروی خود را تتو کنید، به طوریکه از آن رضایت کامل را داشته باشید، ما به شما تیم حرفه ای سالن زیبایی آفریقا راپیشنهاد می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تاتو کردن با همکاران ما می توانید تماس بگیرید.

سوالات رایج

  1. پرسنل دوره دیده و متخصص
  2. توجه به سلیقه و خواسته مشتری
  3. استفاده از بهترین رنگ 

هزینه آن به عواملی مانند نوع دستگاه لیزر، عمق و کیفیت رنگ، میزان تاتو و … وابسته است.

ناحیه تاتو  را تا حد امکان خشک نگه دارید.

 از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید.

در روزهای بعد از لیزر از کرم آرایشی استفاده نکنید.

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*