اگر به دنبال راهکاری برای ماندگاری بیشتر میکرو ابرو هستید، این مقاله را مطالعه نمایید.

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

فهرست

 

امروزه انجام میکروبلیدینگ ابرو بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است و مهم ترین مسئله ای که ذهنشان را در گیر کرده مدت زمان ماندگاری میکرو می باشد.به همین دلیل ما در این مقاله به عوامل مهم ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو اشاره می کنیم. اگر می خواهید ماندگاری میکرو ابرو خود را افزایش دهید،حتما تا انتهای این مقاله  همراه ما باشید.

 

عامل تاثیر گذار در ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

یکی از دغدغه های مهم بانوانی که میکرو بلیدینگ را برای زیبایی بیشتر ابروهای خود انتخاب می کنند، این است که مدت زمان ماندگاری آن چقدر است؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت که میزان دوام میکروبلیدینگ ابرو باتوجه به عوامل مختلفی متفاوت می باشد که در ادامه به  این موارد اشاره می کنیم.

 

آموزش آرایش دائم

۱.نوع پوست

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری میکروبلیدینگ، نوع پوست شخصی است که میکرو ابرو انجام داده است.همانطورکه می دانید پوست افراد به انواع چرب، خشک و نیمه خشک (نرمال) تقسیم می شوند.

هرچه جنس پوست چرب تر باشد، دوام میکرو ابرو کمتر خواهد بود. زیرا در افرادی که پوست چربی دارند، ترشح چربی از پوست موجب آسیب دیدن میکرو ابرو شده و زودتر آن را پاک می کند.

۲.کیفیت رنگ به کار رفته

کیفیت رنگ مورد استفاده در میکرو ابرو از دیگر عوامل مهم و  تاثیرگذار بر ماندگاری آن است.امروزه با افزایش تقاضای مشتریان برای انجام میکرو، رنگ های مختلفی وارد بازار آرایش شده است که بسیاری از آن ها  تقلبی و بی کیفیت هستند.

مسلما هرچه رنگ مورد استفاده توسط میکرو کار بی کیفیت باشد، میکرو ابرو زودتر از بین می رود. بنابر این اگر می خواهید میکرو ابرو شما ماندگاری خوبی داشته باشد، باید به سالن های زیبایی معتبر مراجعه کنید که از رنگ های با کیفیت و اصل استفاده می کنند.

نوع کاشت رنگ چه تاثیری بر دوام میکروبلیدینگ ابرو دارد؟

۳.نوع کاشت رنگ

نوع کاشت رنگ را می توان از عوامل مهم و تاثیر گذار بر ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو شمرد. بنابر این اگر کاشت رنگ تاتو کار بسیار سطحی باشد، مسلما دوام آن هم کمتر خواهد بود.

۴.مهارت میکرو کار

باتوجه به اینکه میکرو یک روش دستی برای زیبایی ابرو  است، در نتیجه کیفیت کار آرایشگر از مواردی است که بر روی دوام آن بسیار تاثیر می گذارد.بنابر این افرادی که قصد آرایش ابرو طبیعی دارند، باید  در انتخاب آرایشگر خوب و ماهر دقت زیادی داشته باشند.اگر تاتو کار در زمان میکرو بیش از حد یا کمتر از معمول دست خود را فشار دهد، مسلما بر روی کیفیت و دوام تاتو تاثیر می گذارد.

هرچه افراد شاغل در مراکز زیبایی حرفه ای تر باشند، قطعا کیفیت کار افزایش پیدا می کند و رنگ در شرایط بهتری و عمق مناسب تری از پوست قرار می گیرد. بنابراین مهارت آرایشگر باعث ماندگاری و زیبایی بیشتر میکرو ابرو خواهد شد.

 

۵.کیفیت تجهیزات

آرایشگر برای میکرو ابرو از تجهیزات خاصی استفاده می کند و مسلما هرچه کیفیت آن ها بهتر باشد، ماندگاری رنگدانه بر روی ابروی شما بیشتر خواهد بود.

روند بهبود بعد از میکرو+ توصیه های مهم

روز ۱

در روز اول ابروهای شما ممکن است، است کمی قرمز و متورم به نظر برسند و همچنین احساس زخمی بودن داشته باشید. اما نگران و عصبی نباشید،بعد از گذشت چند روز تمام این علائم به مرور از بین می رود.

روز ۲

در روز دوم به علت وجود چندین زخم کوچک برش مانند روی صورت، احساس درد در ناحیه ابرو می کنید. بافت ابرو هم  ممکن است کمی ضخیم تر و تیره تر از روز قبل باشد.

روز ۴-۳

بعد از گذشت ۳ تا ۴ روز،روند بهبودی میکرو ابرو به این صورت است که  ابروها کمی تاریک یا ضخیم تر از روزهای ۱ و ۲ خواهند بود و ممکن است احساس  کنید که درد، قرمزی و تورم فروکش کرده است.

روز ۵

 در این روز همه چیز تغییر می کند و معمولا این زمان نقطه عطف در روند بهبودی است. روز پنجم بعد از میکرو ممکن است یک لایه ضخیم از پوسته پوسته شدن ایجاد شود و در ابرو احساس خارش داشته باشید.

اصلا نگران نباشید، همه این علائم کاملا طبیعی است زیرا شما زخمی دارید که در حال ترمیم است. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که هرگز نباید ابروها را بخارانید و دست بزنید. همه این  عوارض به مرور زمان از بین می روند، فقط کمی صبور باشید.

  روز۷-۵    

در روزهای پنجم تا هفتم پس از میکرو، ممکن است ابروها بیشتر  پوسته پوسته شوند.در این زمان به ابروها دست نزنید،زیرا در روند بهبودی تاثیر بدی خواهد داشت. خارش ابروها باعث شده که رنگدانه های رسوب داده شده در پوست را از دست دهید و در صورت بهبودی  ابرو حالت تکه تکه شود.

روز ۱۰-۷    

در این زمان تقریباً پوسته های ابرو شما افتاده و البته پوست در این مرحله هنوز خوب نشده است. رنگ در این مرحله ممکن است خیلی سبک به نظر برسد و ظاهری تقریباً نقره ای یا خاکستری داشته باشد.

روز ۲۱-۱۴

 از روز چهاردهم تا بیست ویکم تقریبا در پایان روند بهبودی می باشید. در این مرحله رنگ شروع به یکنواخت شدن می کند و ابروهای شما دوباره ظاهر خوبی پیدا می کنند.

روز ۳۰

پوست شما کاملاً خوب شده و تمام رنگ آن عالی به نظر می رسد. در این زمان دیگر روند بهبودی کامل است وشما قادر خواهید بود که شکل و رنگ را در جلسه ترمیم تغییر دهید.

مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو با توجه به عواملی مانند نوع رنگ انتخابی و پوست متغییر است. ولی به طور کلی بین شش ماه تا دو سال میکرو دوام دارد.اگر هر سوالی در زمینه مدت دوام میکرو دارید، با شماره زیر تماس بگیرید.

 

۱.ماندگاری میکروبلیدینگ روی پوست معمولی

پوست معمولی به دلیل اینکه از رطوبت و لطافت خوبی برخوردار می‌باشد، جذب رنگ فوق‌ العاده بالایی دارد و  دوام آن عالی است.

۲.ماندگاری میکرو بلیدینگ روی پوست های چرب

ترشح چربی در پوست‌ چرب بیشتر از سایر پوست‌ها است.افرادی که پوست چربی دارند، دارای پوستی براق و چرب با منافذ باز هستند. رنگ‌پذیری در پوست های چرب ضعیف است و ماندگاری میکروبلیدینگ در آن نسبت به سایر پوست‌ها کمتر است.

 

۳.ماندگاری میکروبلیدینگ  روی پوست های خشک

در پوست های خشک به دلیل کم بودن چربی پوست،سطح پوست آب خود را از دست می‌دهدوحالت کشیدگی و پوسته پوسته شدن به خود می‌گیرد. رنگ پذیری پوست خشک خیلی خوب نیست بدین جهت بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده شود. احتمال قرمزی و التهاب بعد از انجام میکرو ابرو در پوست‌های خشک بیشتر  است. در نتیجه لازم است مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ با دقت بیشتری  در چنین پوست هایی انجام شود.

۴.ماندگاری میکروبلیدینگ روی پوست های  حساس

افرادی که دارای پوست‌های سفید و قرمز رنگ هستند، پوست حساس با منافذ ریز دارند. پوست‌های حساس ممکن است نسبت به خیلی از مسائل آلرژی داشته باشند. این نوع پوست حتی نسبت به نور خورشید نیز حساسیت دارد. این افراد بهتر است از  میکرو بلیدینگ استفاده نکنند.

توصیه های مهم نگهداری از میکرو ابرو

  1. برای مدت ده روز باید ناحیه میکروبلیدینگ شده را از رطوبت دور نگه دارید.
  2. برای حداقل ۱۰ روز از هیچ ماده آرایشی استفاده نکنید.
  3. باید از شنا کردن در استخر و سونا هم اجتناب کنید.
  4. بند انداختن یا برداشتن موها با موچین در فاصله چند روز بعد از میکروبلیدینگ ممنوع است.
  5. دو چرخه‌ سواری و قایق‌ سواری نکنید .
  6. از قرار گرفتن در معرض آفتاب و برنزه شدن خودداری کنید.
  7. به هیچ وجه از پماد، کرم آنتی‌بیوتیک ژل یا کرم ویتامین در قسمت ابرو استفاده نکنید.
  8. ازخوردن غذاهای ادویه‌دار،سیگارکشیدن و  الکل پرهیز کنید.              

کلام آخر

میکرو یکی از بهترین روش های زیبا سازی ابرو می باشد که به دلیل مزایای زیاد آن در بین خانم ها رواج یافته است. کارشناسان مرکز آفریقا بهترین سالن زیبایی مشهد تلاش کردند تا اطلاعات مهمی را در زمینه ماندگاری میکرو ابرو به شما ارائه  دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو بلیدینگ ابرو و انجام مشاوره رایگان با  شماره زیر  تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

خیر.قطعا زمانی که خدمات ارزان دریافت می کنید،آرایشگر شما باید از کیفیت آن کم کرده تا بتواند قیمت را ارزان کند.اما اگر میکرو بلیدینگ توسط فردی آشنا انجام می شود و همچنین به کیفیت کار او اطمینان دارید و برای شما تخفیف قائل شده اشکالی ندارد که برای میکرو به او مراجعه کنید.

بله .اگر به کلینیک های غیر معتبر مراجعه کنید، احتمال ایجاد زخم و عوارض دیگر وجود دارد.

اگر به مراکز غیر معتبر مراجعه کنید و در صورت استفاده از وسایل  غیر بهداشتی، قطعا دچار عفونت می شوید.

شما در این زمینه می توانید از آرایشگر خود مشاوره بگیرید.

این جلسات ترمیم حداقل دو جلسه بین دو هفته و حداکثر تا یک ماه است. در واقع تکرار جلسات ترمیم در هر فرد بسته به پوست فرد دارد.

در جلسه ترمیم می توانید این مسئله را به آرایشگر خود اطلاع داده تا شما را راهنمایی نماید.

میکروبلیدینگ با یک قلم به صورت دستی رنگ به سطح پوست تزریق می‌شود، ولی  در روش هاشور یک قلم که دارای موتور برقی است این کار را انجام می‌دهد.

خیر.تغذیه تاثیری بر روی دوام میکرو ابرو ندارد.

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در مشهد با توجه به عوامل مختلفی مانند مهارت تاتو کار ابرو، کیفیت کار، نوع و برند رنگ متفاوت است.

بعد از دو هفته حدودا میکرو ابرو به حالت طبیعی برمی گردد.

خیر. شستشوی صورت پس از میکرو ابرو ممکن نیست، مگر اینکه نگذارید آب به ناحیه ابرو برسد.

پوسته  پوسته شدن بعد از میکرو ابرو کاملا طبیعی است و به مرور زمان از بین می رود.

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*