اگر از فرم میکرو ابرو خود خسته شده اید و می خواهید بدون عوارض آ ن را پا کنید، این مقاله نکات کلیدی و مهم ریمو ابرو را به شما معرفی می کند.

ریموو میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

فهرست

 بعضی از بانوانی که ابروهای خود را میکرو بلیدینگ می کنند، ممکن است بعد مدتی بخواهند که فرم تاتو را عوض کرده یا فرم طبیعی ابروهای خود را داشته باشند، در این حالت باید از روش ریمو یا پاک کردن ابرو استفاده کنند.در این مقاله ما به شما بهترین روش ریموو میکروبلیدینگ ابرو را معرفی می کنیم و اطلاعات مورد نیاز را در زمینه پاک کردن میکرو ابرو در اختیار شما قرار می دهیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

بهترین مرکز ریموو میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

سالن زیبایی آفریقا چندین سال است که تخصصا فعالیت های آرایشی ابرو و را انجام می دهند. برای ریموو میکروبلیدینگ ابرو بدون عوارض می توانید با شماره زیر تماس گرفته تا پرسنل مجرب این مجموعه بهترین خدمات را با قیمت مناسب به شما ارائه دهند.

انواع روش ریموو میکروبلیدینگ ابرو

برای از بین بردن رنگدانه‌های کار شده روی ابرو، از روش های مختلفی مانند محلول پاک کننده، لیزر، محلول های شیمیایی می توان استفاده کرد که در ادامه هریک از آن ها را بررسی می کنیم.

پاک کردن میکرو بلیدینگ با لیزر چکونه است؟

۱. ریموو میکروبلیدینگ با لیزر

برای پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو می توان از لیزر استفاده کرد. در این روش اشعه لیزر به پوست نفوذ کرده و رنگدانه ها را حل می‌کند. ریموو میکروبلیدینگ ابرو با لیزر در یک جلسه  امکان پذیر نیست و از بین بردن رنگدانه‌ها  معمولا بین ۴ تا ۶ جلسه طول می کشد.

در صورتیکه رنگ مورد تیره و نسبتاً تازه است، بهتر است که  ابتدا آن را در حد امکان محو کنید. یکی از مواردیکه باید به آن توجه کنید این است که اگر رنگ پوستتان تیره‌تر است، حتما برای لیزر به فردی متخصص و ماهر مراجعه کنید.

زیرا روی پوست‌های تیره احتمال ایجاد سوختگی، تشکیل کلوئید و لک بیشتر می باشد. استفاده از لیزر برای پاک کردن ابرو روشی تهاجمی است و تا حدودی به بافت آسیب وارد می کند.در این روش ناحیه ابرو تا چند روز کبود، قرمز و پوسته پوسته خواهد بود.

۲.استفاده از محلول پاک کننده

براساس نظر بسیاری از افراد، ریموو میکروبلیدینگ با سالین یا محلول نمکی از لیزر موثرتر است.استفاده از این روش باید فقط توسط متخصصان حرفه ای  انجام شود. برای ریموو میکروبلیدینگ ابرو با سالین، آن را دقیقا روی تارهای ابرویی که با جوهر کشیده شده قرار می دهند و به همین دلیل به آن میکروبلیدینگ معکوس نیز می گویند.

سالین بر خلاف لیزر برای از بین بردن رنگدانه های روشن بسیار مؤثر است و در نتیجه برای پاک کردن رنگ‌ها از جمله قرمز و زرد کاربرد دارد. پس از استفاده از سالین، پوست خیلی سریع‌تر از لیزر بهبود می‌یابد.

۳.کاور کردن میکرو ابرو

یک روش دیگر برای پاک کردن طرح ابرو کاور کردن می باشد که در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. برای ریموو میکروبلیدینگ ابرو  در این روش از تزریق رنگ همرنگ با پوست فرد، جهت پاک کردن رنگدانه ها استفاده می شود.

این روش در کوتاه مدت موثر است ولی در طولانی مدت رنگ ها به شکل لک تبدیل می شوند. بنابر این بهتر است که از این روش جهت پاک کردن میکرو ابرو استفاده نکنید.

۴.استفاده از محلول شیمیایی

در سال های اخیر، محلول‌‌های شیمیایی مختلفی برای ریموو میکروبلیدینگ در بازار وجود دارند. این مواد در پوست باعث ایجاد یک فرآیند شیمیایی می شوند که رنگدانه‌ها را از بافت خارج کرده و به بیرون از پوست هدایت می‌کنند.

استفاده از محلول شیمیایی روشی غیر تهاجمی است و به پوست آسیب نمی‌زند.بر طبق تجربه های افراد استفاده از این مواد شیمیایی بدون درد بوده و  به دلیل اینکه پوست آسیب نمی‌بیند، خطر ماندن جای زخم روی پوست وجود ندارد.

ریموو میکروبلیدینگ ابرو  با کدام روش بهتر است؟

استفاده از محلول های شیمیایی نسبت به روش های دیگر غیر تهاجمی  بوده و به پوست آسیبی وارد نمی کند. این مواد معمولا قادر به پاک کردن همه رنگدانه‌ها هستند.

بنابراین اغلب حتی روی تیره‌ترین یا روشن‌ترین رنگدانه‌هایی که لیزر نمی‌تواند آن‌ها را به طور کامل از بین ببرد موثر هستند. استفاده از محلول شیمیایی بدون درد است و از آنجایی که به پوست آسیب نمی‌زند، خطر ماندن جای زخم روی پوست وجود ندارد.

توصیه های مهم قبل و بعد از ریمو میکروبلدینگ

  1. از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب خود داری کنید.
  2. قبل از ریمو میکرو بلیدینگ از بوتاکس استفاده نکنید.
  3. از مصرف الکل و کافئین خودداری کنید.
  4. از لایه بردارهای شیمیایی استفاده نکنید.
  5. از مواد آرایشی و محصولات پوستی استفاده نکنید.
  6. کندن و خراش زدن روی زخم اکیداً ممنوع است.
  7. روزهای نخست از قرارگیری در معرض آب اجتناب کنید.
  8. تا دو هفته بعد از ریموور از سولاریم استفاده نکنید.

چنانچه قصد دارید ابروهای خود را زیباتر کنید،مقاله میکروبلیدینگ ابرو در مشهد را حتما مطالعه بفرمایید.

 

تعداد جلسات به منظور پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو

این کار توجه به تیره یا روشن بودن رنگ، نوع پوست و سایر عوامل دیگر متفاوت است.به عنوان مثال برای از بین بردن رنگدانه ها در روش لیزر معمولا به ۵ تا ۲۰ جلسه لیزر نیاز می باشد.

در چه مواردی نباید ریمو میکرو بلیدینگ انجام دهید؟

  1. دوران بارداری
  2. زمان شیردهی
  3. بیماری صرع و اختلالات ایمنی بدن
  4. بیماری پوستی
  5. آفتاب سوختگی

چنانچه قصد دارید میکرو بلیدینگ ابروهای خود را پاک کنید،مقاله ریموو ابرو در مشهد را حتما مطالعه بفرمایید.

 

مشخصات بهترین مرکز ریمو میکروبلدینگ ابرو

  1. ارائه مشاوره های تخصصی
  2. رفتار مناسب با مشتری
  3. پرسنل متخصص و حرفه ای
  4. رعایت حقوق مشتری
  5. قیمت مناسب

هزینه ریمو ابرو در مشهد

هزینه ریموو ابرو با توجه به عوامل مختلفی مثل نوع پوست، رنگ و سایر موارد متفاوت است. بنابر این اگر می خواهید از قیمت دقیق پاک کردن میکرو بلیدینگ ابرو مطلع شوید، با شماره زیر تماس بگیرید.

 

کلام آخر

در این مقاله ما به معرفی روش های مختلف ریمو میکرو ابرو پرداخته ایم. امیدواریم از مطالب این مقاله استفاده کرده باشید و اگر هر سوالی در زمینه کارهای تخصصی ابرو دارید، در قسمت نظرات بپرسید تا پرسنل متخصص سالن زیبایی آفریقا بهترین سالن زیبایی مشهد اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

 

سوالات متداول

استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو و میکروبلیدینگ  می‌تواند دردناک باشد و به همین دلیل برای کاهش درد از بی‌حسی موضعی به شکل کرم یا تزریق استفاده می‌کنند.

خیر. در حین ریمو میکرو بلیدینگ مواد شیمیایی به زیر پوست منتقل می شوندو در نتیجه این مواد برای جنین خطرناک می باشد. بنابر این در زمان بارداری هرگز این کار را انجام ندهید.

بله با استفاده از روش های جدید می توان تاتوهای قدیمی را هم پاک کرد.

بله.استریل نبودن وسایل مورد استفاده برای ریمو و تمیز نبودن محیط نیز می‌تواند منجر به عفونت‌های پوستی شود.

طبق بررسی‌های علمی انجام شده و نظرات افرادی که میکروبلیدینگ خود را با روش‌های گوناگون پاک کرده‌اند، به‌طور کلی لیزر بهترین روش ریمو است.

قرمز شدن ابرو بعد از استفاده از مواد ریموور طبیعی است. اگر از کرم‌هایی که متخصص برای شما تجویز کرده استفاده کنید، بعد از مدتی قرمزی از بین می‌رود.

میکروبلیدینگ معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام دارد.

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*