ترندهای جدید آرایشی ۲۰۲۳

جدید ترین ترند آرایشی ۲۰۲۳
فهرست

در گذشته بانوان از آرایش‌های سنگین با زیرسازی‌های لایه‌لایه برای زیبایی و جذابیت چهره خود استفاده می کرند. جالب است بدانید که آرایش ترند امسال به صورت سبک  طبیعی  است که جذابیت‌های زیادی داشته و می‌تواند زیبایی طبیعی صورتتان را هم  به نمایش بگذارد.

همان طور که می دانید بسیاری از خانم ها به زیبایی پوست اهمیت ویژه‌ای می دهند، به همین دلیل ما در این مقاله نکات مهمی را در زمینه میکاپ ترند ۲۰۲۳، به شما معرفی کنیم تا یک آرایش خاص و بی نظیر داشته باشید.اگر می خواهید بدانید که  امسال آرایش چی مد شده، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

ترند آرایشی ۲۰۲۳ با ابروهای بلوند

ابروهای بلوند ترند آرایشی ۲۰۲۳

ترندهای میکاپ  بسیاری  در سال ۲۰۲۳وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. یکی از این ترندها، دکلره کردن ابروها است که به آن “ابروهای بلوند” یا “ابروهای دکلره شده” می‌گویند. این ترند با وجود ظاهری کمی عجیب و غریب، در بین سلبریتی‌ها بسیار محبوب شده است و افراد جسوری که دوست دارند استایل و ظاهر متفاوتی داشته باشند، از آن استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید این ترند را امتحان کنید، ابتدا باید با استفاده از کمی کانسیلر، رنگ و نقاط تیره را از روی ابروهای خود پاک کنید تا ابروها روشن شوند. سپس می‌توانید ابروهای خود را بلوند کنید.

 

برای این کار می‌توانید از رنگ‌های مختلفی مانند رنگ بلوند خنثی، روشن یا سفید استفاده کنید. این مسئله مهم است که رنگ انتخابی با رنگ پوست و موهای شما هماهنگ باشد تا نتیجه طبیعی و زیبایی بخشی برای چهره شما به ارمغان بیاورد.

آرایش چشم متالیک ترند آرایشی ۲۰۲۳

یکی از ترندهای آرایشی پرطرفدار در سال ۲۰۲۳، استفاده از سایه‌های چشم متالیک است. با این ترند، شما می‌توانید از سایه‌های جلوه براق و درخشان با رنگ‌های طلایی، رزگلد و نقره‌ای استفاده کنید. این رنگ‌های سایه چشم، باعث می‌شوند چشمان شما جذاب‌تر به نظر برسند.

 

برای سایه‌های متالیک، بهتر است از انگشت‌ها جهت پخش و فید کردن استفاده کنید.در آرایش چشم،می‌توانید با حرکاتی از مرکز خط مژه بالایی به سمت بیرون، سایه متالیک و درخشان را ایجاد کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا چروک‌های اطراف چشم را پنهان کنید و نتیجه‌ای طبیعی و جذاب بدست آورید.

رژ لب کلاسیک و ترند آرایشی 2023

رژ لب کلاسیک رنگ سال ترند آرایشی ۲۰۲۳

رنگ سال ۲۰۲۳، ویوا مجنتا یا قرمز پرشین، به عنوان یک رنگ کلاسیک و جذاب در دنیای آرایش و میکاپ مورد توجه قرار گرفته است. این رنگ بسیار محبوب شده و در زمینه لوازم آرایشی نیز تأثیر بسزایی داشته است. بنابراین، در سال جاری، می‌توانید رژ لب‌های کمرنگ و نود را کنار بگذارید و به سمت رنگ‌های قرمز و جگری کلاسیک بروید.

شما به راحتی می توانید با هر رنگ پوستی، از تناژهای مختلف رژ لب قرمز استفاده کنید. با گرفتن رژ لب قرمز در دستانتان، به آینه نگاه کنید و لب‌هایتان را با این رنگ زیبا و جذاب سرخ کنید. لبخند زدن با لب‌های قرمز، تجربه‌ای دل‌چسب و خاص خواهد بود.

برای اینکه با زیباترین رنگ های رژ لب آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که  مقاله   بهترین رنگ رژ لب دائم  را مطالعه کنید

ابروهای لیفت شده

 

صورت، چشم ها و ابرو جزء موارد مهمی است که  زیبایی  صورت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در اواخر سال‌های گذشته، ابروها به یک جنبش فشن جدید تبدیل شده‌اند و روی صحنه جهانی زیبایی قرار گرفته‌اند. ایده تغییر شکل ابروها، اکنون باعث شده تا ابرو نقش مهمی در صورت داشته باشد. در این بخش، به بررسی ترندهای جدید در فشن ابرو می‌پردازیم که می‌تواند به شما کمک کند تا به روزترین مدل‌های ابرو را در انتخاب خود داشته باشید.

 

۱.ابروهای روشن و نازک

ابروهای روشن و نازک یکی از ترندهایی هستند که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. این نوع ابروها باعث می شوند که چهره شما جوانتر به نظر بیاید که به راحتی با استفاده از مدل سازی چوبکاری و ریشه ساخته  می شوند. با استفاده از این تکنیک‌ها، میتوان ابروها را به شکلی طبیعی و هنری تغییر داد.

 

۲.ابروهای کشیده و قوسی

ابروهای کشیده و قوسی یکی از ترندهای دیگری هستند که در حوزه فشن ابرو به تدریج محبوبیت کسب کرده‌اند. این نوع ابرو باعث برجسته شدن چشم‌ها می‌شوند.

 

۳.ابروهای با قلاب‌های طلا

یکی از ترندهای جدیدتر در فشن ابرو استفاده از قلاب‌های طلا است. این قلاب‌ها میتوانند به آسانی روی ابرو قرار گیرند و باعث ایجاد جلوهشیکی بر روی ابروها می‌شوند. در این تغییر شکل، صاحب ابرو میتواند بیشترین مدل‌ها را امتحان کند و به نتیجه مطلوبی برسد.

 

ترند آرایشی ابروهای مرتب و لیفت شده در سال ۲۰۲۳ بسیار محبوب است و باعث می‌شود چهره شما معصومانه و جوانانه به نظر برسد. لیفت کردن ابروها می‌تواند باعث بزرگتر و برجسته‌تر شدن چشمان شما شود.برای داشتن ابروهای مرتب و لیفت شده، می‌توانید از محصولاتی مانند صابون یا ژل ابرو استفاده کنید.

خط چشم رنگی و ترند آرایشی 2023

خط چشم رنگی

خط چشم‌های رنگی مانند صورتی،  سبز،  قرمز، سرخابی و نارنجی، گزینه‌های بسیار جسورانه برای آرایش چشمان شما هستند. انتخاب این رنگ‌ها به شما امکان می‌دهد که ظاهری بسیار جذاب و بی‌نظیر برای چشمان خود ایجاد کنید.

رنگ خط چشم خود را می‌توانید با لباستان ست کرده و با استفاده از خلاقیتتان بازی‌های رنگی جالبی را بر روی صورتتان ایجادکنید. استفاده از خط چشم‌های رنگی، به شما امکان می‌دهد از جرأت و برجستگی ظاهری برخوردار شوید. شما می‌توانید رنگ‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید و آرایشی بسیار منحصر به فرد و شگفت‌انگیز را به ارمغان بیاورید.

خط چشم ترند ۲۰۲۳

یکی از اصلی‌ترین عناصر آرایش، خط چشم است که می تواند به آرایش کلی صورت جلوه و جذابیت بیشتری ببخشد. خط چشم ترند ۲۰۲۳، با استفاده از رنگ‌های جسورانه و براقی مانند نقره‌ای، طلایی، قرمز است که امکان ایجاد ظاهری منحصر به فرد و خاص را به شما می دهد.

از جمله مدل خط چشم های امسال که طرفداران بسیاری دارد، به خط چشم گرافیکی،متالیک، نئونی اشاره کرد که شما با توجه به سلیقه خود می توانید هریک از آن ها را انتخاب نمایید.

اگر می خواهید با نکات مهم خط چشم آشنا شویدمطلب خط چشم دائم مشهد  را از دست ندهید

آرایش اطراف چشم با نگین و کریستال

ترند آرایشی جدید، استفاده از نگین‌ها و کریستال‌ها در آرایش چشم یا حتی صورت است. این نگین‌های درخشان و ظریف، جزئیاتی بسیار زیبا و جذاب را به آرایش شما اضافه می‌کنند. نگین‌ها کریستالی و درخشان، به سادگی از پوست جدا می‌شوند و شما می‌توانید از آنها در قسمت انتهایی چشم یا روی گونه‌ها استفاده کنید.

با قرار دادن نگین‌های کوچک و جذاب در نقاط  مختلف، آرایش چشم یا صورت شما به شکلی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز ظاهر می‌شود. این نگین‌ها باعث می‌شوند که نور به آرایش شما بیافزاید و درخششی خاص و خیره‌کننده به وجود آورند.

میکاپ خیس به عنوان ترند آرایشی ۲۰۲۳ چیست

میکاپ خیس، از ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۳ است. این آرایش باعث می‌شود پوست شما طراوت و شادابی بیشتری داشته باشد. برای دستیابی به این ظاهر، می‌توانید ازکرم‌پودرهای آبرسان نیمه مات استفاده کنید. این نوع کرم‌پودرها به پوست شما نرمی و طراوت بیشتری می‌بخشند. استفاده از هایلایتر می‌تواند پوست شما را جوان‌تر و درخشان‌تر نمایان کند.

در آرایش عید امسال، به جای استفاده از کرم‌پودرهای مات و فول کاور، بهتر است از کرم‌پودرهای سبک و مغذی مانند بی‌بی کرم، سی‌سی کرم یا ضدآفتاب‌های رنگی استفاده کنید. این نوع محصولات به پوست شما شادابی لازم را می‌دهند و در عین حال ظاهری طبیعی و روزانه را برایتان ایجاد می‌کنند.

 مقاله آموزش آرایش دائم مشهد  بهترین روش های آرایش دائم را به شما معرفی می کند

سالن زیبایی افریقا،ارائه دهنده انواع خدمات ترند آرایشی 2023

درباره سالن زیبایی افریقا و خدمات آن

سالن زیبایی آفریقا، یکی از بهترین سالن تخصصی آرایشی در مشهد می باشد که با کادری مجرب و حرفه ای توانسته است در زمینه فیبروز ابرو، کانتور لب، خط چشم دائم و … با کیفیت ترین خدمات را به بانوان گرامی ارائه  دهد.چنانچه می خواهید آرایش ترند ۲۰۲۳ را امتحان کرده و چهره ای  خاص و جذاب داشته باشید، با پرسنل سالن زیبایی آفریقا تماس گرفته تا بهترین خدمات را  متناسب با صورت و پوستتان برای شما انجام دهند.

چنانچه می خواهید با مهم ترین نکات میکروبلیدینگ آشنا شوید  از صفحه آموزش میکروبلیدینگ مشهد  بازدید نمایید

نتیجه گیری

 هر ساله، مدل های میکاپ مختلفی در بین افراد محبوب شده که توسط سلبریتی ها به عنوان ترند آرایشی مد می شود. ما در این مقاله سعی کرده تا جدیدترین ترندهای میکاپ ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم و امیدواریم که با استفاده از این نکات یک آرایش متفاوت و منحصر به فرد انجام دهید.

سوالات رایج

۱. نئونی 

۲. متالیک

۳. گرافیکی

۱.آلبالویی

۲.جگری 

۳.تناژ رنگی قرمز

برای اینکه در میکاپ به پوست مرطوب دست پیدا کنید، باید از وسایل زیر در آرایش استفاده کنید.

۱.کانسیلر

۲.هایلایتر

۳.پرایمر آرایش

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*