ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

ترمیم میکروبلیدینگ ابرو در مشهد
فهرست

میکروبلیدینگ ابرو، یک نوع تاتوی آرایشی است که ابروهای شما را زیباتر خواهد کرد.این تکنیک یکی از محبوب ترین روش های آرایش ابرو می باشد که امروزه در بین بانوان علاقه مندان زیادی دارد. بسیاری از افرادی که میکرو را برای زیبایی ابروی خود انتخاب می کنند، در زمینه ترمیم میکروبلیدینگ ابرو با سوال های مختلفی مواجه هستند که ما در ادامه به صورت کامل به آن ها پاسخ می دهیم.لطفا تا انتهای این مقاله از سالن زیبایی آفریقا همراه ما باشید.

درباره میکرو بلیدینگ ابرو

میکرو بلیدینگ ابرو، یک نوع تکنیک نیمه‌دائمی است که برای آرایش ابروها استفاده می شود. در این روش با کمک قلمی که از چندین تیغه تشکیل شده است، خطوط نازکی شبیه به تار موهای طبیعی ابرو با استفاده از رنگدانه‌ها در قسمت های خالی ابرو ایجاد می گردد.

این نوع آرایش باعث می شود که ابروهای شما بسیار متقارن و پرپشت دیده شوند. میکرو بلیدینگ ابرو تا حدودی شبیه به تاتو است، ولی تفاوت آن با تاتو و خالکوبی این می باشد که از یک ابزار دستی تخصصی و ظریف تر برای آرایش ابرو استفاده می کنند.

بنابر این افرادی که در جستجوی ابروهای زیبا و پرپشت ولی طبیعی هستند، میکرو بلیدینگ ابرو را به تاتوی ابرو ترجیح داده و آن را  برای زیباسازی ابرو انتخاب می کنند.

چنانچه می خواهید  اطلاعات کاملی در مورد مشکلات میکرو بلیدینگ ابرو کسب نمایید،مقاله  عوارض میکروبلیدینگ ابرو  را از دست ندهید.

مراحل ترمیم ابرو بعد از میکروبلیدینگ

روز اول

 در روز نخست، رنگ ابروهایتان بسیار عالی می باشد.

روز دوم تا چهارم

رنگ ابروهایتان به طور موقت کمی تیره می‌شود، که به دلیل اکسیداسیون رنگ تازه است. این اثر معمولاً در طی یک دوره حدوداً ۷ روز ادامه خواهد داشت.

 

روز پنجم تا هفتم

در این مدت ابروهای شما کم کم پوسته پوسته خواهد شد که این مرحله به عنوان بخشی از روند بهبود محسوب می شود و کاملا طبیعی است. یکی از مواردیکه باید دقت کنید این است که در این روزها حتما از خاراندن ابروهای خود اجتناب کرده زیرا ممکن است عوارض خطرناکی را برای شما ایجاد کند.

 

روز هشتم تا دهم

در این مرحله، پوسته پوسته شدن  ابروهای شما به پایان رسیده و احساس بهبودی کامل خواهید کرد.

روز چهاردهم تا بیست و هشتم

رنگ ابروهایتان کاملاً واضح و مشخص می شود و بعد از این مدت باید برای ترمیم ابرو به میکروکار مراجعه نمایید.

زمان مناسب برای ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

بهترین زمان برای ترمیم میکروبلیدینگ

بهترین زمانی که برای ترمیم ابرو باید اقدام نمایید، بین ۴ تا ۶  هفته بعد از  میکروبلیدینگ ابرو می باشد.هرگز قبل از بهبودی کامل ابروها، برای ترمیم آن به آرایشگر مراجعه نکنید، زیرا اگر ابروها به طور کامل بهبود نیافته باشند، خطر ایجاد جای زخم  در ناحیه ابرو وجود دارد.

برای اینکه با  نکات مهم میکروبلیدینگ ابرو آشنا شوید، مقاله میکروبلیدینگ ابرو در مشهد را مطالعه کنید.

درباره سالن زیبایی افریقا و خدمات میکرو بلیدینگ ابرو

سالن زیبایی افریقا بهترین سالن زیبایی مشهد یکی از معتبرترین مراکز میکرو بلیدینگ ابرو در مشهد است. این مرکز به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در زمینه آرایش ابرو فعالیت می کند.آرایشگرهای این مجموعه همواره برای رضایت مشتریان از رنگ‌های با کیفیت و تکنیک‌های روز دنیا استفاده می کنند  و همین امر باعث شده است که به عنوان بهترین سالن تخصصی آرایشی در مشهد شناخته شود. کارکنان این مجموعه تمام تلاش خود را می کنند تا با تکیه بر تخصص و تجربه بالای  خود بهترین خدمات میکرو بلیدینگ ابرو را به مشتریان گرامی ارائه دهند.

مدل های ترمیم میکرو بلیدینگ ابرو

نمونه های ترمیم میکرو بلیدینگ ابرو 

در جلسه ترمیم ،آرایشگرهای این مجموعه همواره سعی خود را می کنند تا با توجه به سلیقه شما فرم ابروها را تا حد امکان تغییر داده، به طوریکه از حالت و شکل ابروهای خود رضایت کامل را داشته باشید.مجموعه زیبایی آفریقا، بهترین سالن تخصصی آرایشی در مشهد است که با استفاده از نیروهای متخصص خود بهترین خدمات را در زمینه ترمیم میکرو بلیدینگ ابرو به همشهریان عزیز ارائه می دهد.

اگر از مدل میکروبلیدینگ ابرو خود خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم مطلب ریموو میکروبلیدینگ ابرو را بررسی نمایید. 

نتیجه گیری

 چنانچه ترمیم میکروبلیدینگ ابرو به درستی انجام شود،به شما کمک می کند تا توسط آرایشگر شکل و حالت ابرو به صورت دقیق تنظیم و در نتیجه ایرادهای ابرو به راحتی رفع شود. ما در زمینه ترمیم میکروبلیدینگ ابرو،اطلاعاتی را در اختیارتان قرار داده ایم، امیدواریم از مطالب این مقاله بهره لازم را برده باشید.

سوالات رایج

  1.  نتایج طبیعی
  2.  صرفه جویی در زمان
  3. پرپشت شدن ابروها
  1. حداقل تا ۴ هفته پس از عمل از نور مستقیم خورشید یا برنزه شدن خودداری کنید
  2. حداقل تا ۴ هفته پس از عمل از اسکراب یا لایه بردار صورت استفاده نکنید
  3. استفاده از پماد مرطوب کننده در طول روز

 

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*