مهم ترین اصول آرایش ابرو طبیعی

نکات کلیدی و مهم آرایش ابرو طبیعی
فهرست

چشمان و ابروها، قاب چهره هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارند. شکل و مدل ابروها، صورت شما را چاق یا لاغر و حتی  می ‌تواند  فرد را جوان‌تر یا پیرتر نشان دهد.

با توجه به اینکه شکل صورت هر کس متفاوت است، بنابر این باید متناسب با چهره مدل ابرو  خود را انتخاب کنید.چنانچه می خواهید با مهم ترین نکات آرایش ابرو طبیعی آشنا شده و ابروهایتان را بهترین شکل ممکن آرایش کنید،تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

لوازم آرایش ابرو

لوازم آرایش ابرو شامل مجموعه‌ای از وسایلی است که برای شکل دهی و زیباسازی ابروها استفاده می‌شود. این لوازم شامل محصولاتی مانند  مدادابرو، ریمل ابرو، ژ ل ابرو و … می باشد.

در صورتی که شکل دهی ابروها به صورت نادرست انجام شده باشد با استفاده از محصولات آرایش ابرو می‌توانید اشتباهات را اصلاح کرده و شکلی متناسب‌تر برای ابروها به دست آورید.

اصول آرایش ابرو

ابروهای ایده‌آل باید فرم طبیعی خود را حفظ کرده و به شیوه‌ای صحیح اصلاح شوند. پهنای ابرو در قسمت تاج بیشتر از بدنه ‌آن باید باشد و پهنای بدنه‌ی ابرو تا رسیدن به قوس استخوان پلک باید بیشترین و پرحجم‌ترین حالت را داشته باشد.

انحنای استخوان پلک در قسمت دم ابرو باریک‌تر می‌شود و دم ابرو باید در قوسی زیبا به سمت پایین حرکت کند.

برای اصلاح اشکالی مانند باریکی یا پهنای بیش از حد ابروها باید از روش‌های مختلفی استفاده شود، از جمله استفاده از روغن‌های گیاهی، مراقبت از ابروها و استفاده از تکنیک میکروبلیدینگ که در ادامه به بعضی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

اگر می خواهید که تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ را بدانید حتما از مقاله مربوطه بازدید کنید

روش های کشیدن ابرو

کشیدن ابرو با مداد

مراحل کشیدن ابرو با مداد و آرایش ابرو طبیعی به صورت خلاصه عبارتند از:

 استفاده از شانه

 با استفاده از یک شانه مخصوص ابرو، موهای ابرو را به سمت بالا هدایت و مرتب کنید.این کار باعث می‌شود که نواحی خالی در ابرو مشخص شوند و راحت تر بتوانید نواقص ابرو را با مداد برطرف کنید.

 پر کردن با مداد

با استفاده از مداد ابرو با کیفیت، قسمت‌های خالی را با دقت پر کنید تا آرایش ابرو طبیعی و نواقص ابرو رفع شود.

 نظم دادن به خطوط

 خطوطی که با مداد در ابرو کشیده شده‌اند، را با یک پد مخصوص یکنواخت و منظم نمایید.

 تکمیل کار و مرتب کردن با شانه

 بعد از مرتب کردن اولیه ابروها، موهای اضافی را بریده و فرم اصلی ابرو را ایجاد کنید.

استفاده از کانسیلر

 در این مرحله، با استفاده از یک کانسیلر، نواحی زیر ابرو را محو کرده تا نظم ابروها را افزایش دهید و موهایی که قابل مشاهده نیستند را پنهان کنید.

آرایش ابرو با سایه

چنانچه می خواهید که آرایش ابرو طبیعی و زیبا داشته باشید، از سایه می توانید استفاده کنید.با استفاده از سایه ابرو، می‌توانید نواحی خالی و کم‌مو در ابروها را پر کنید و ظاهر طبیعی‌تری برای ابروهای خود ایجاد کنید.

با اعمال سایه در قسمت‌های مختلف ابرو، می‌توانید خطوط تعریف شده و حاشیه‌های آنها را برجسته کنید و شکل ابروها را به دلخواه خود تغییر دهید.

با توجه به تنوع کاربرد و مزایای سایه ابرو، این محصول به عنوان یک ابزار آرایش ابرو طبیعی مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است که معمولا از آن برای زیبایی بیشتر ابرو استفاده می کنند.

ریمل ابرو و آرایش ابرو طبیعی

آرایش ابرو با ریمل ابرو

برای آرایش ابرو طبیعی با ریمل، مراحل زیر را دنبال کنید:

 پاکسازی پوست

 ابتدا پوست صورت خود را با یک شوینده مخصوص تمیز کنید تا از آلودگی و چربی‌های قبلی پاک شود.

 استفاده از ژل ابرو

ابتدا ابروهای خود را با ژل ابرو به سمت بالا حالت دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا شکل و ایرادات ابروها را بهتر ببینید.سپس  صبر کنید تا ژل ابرو خشک شود.

انتخاب ریمل ابرو

رنگ ریمل ابرو بهتر است که به رنگ ابروهای شما نزدیک باشد حتما دقت کنید که رنگ ریمل ابروی شما زیادی تیره نباشد تا چهره شما را خشن نشان ندهد.

 استفاده از ریمل ابرو

 ریمل را باز کنید و برای گرفتن اضافه مواد روی لبه ظرف یا کاغذ بکشید. سپس براش را روی قسمت داخلی ابرو بگذارید و در جهت رویش مو حرکت دهید تا مطمئن شوید همه تارهای ابرو با مواد آغشته شده باشند.

 حالت دادن به ابروها

با استفاده از براش، موهای ابروها را حالت دهید و آنها را به شکل دلخواه خود تنظیم کنید.با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید ابروهای خود را با ریمل آرایش کنید و ظاهری جذاب و تمیز داشته باشید.

کانسیلر و آرایش ابرو طبیعی

آرایش ابرو با کانسیلر

کانسیلر یکی از محصولات آرایش ابرو است که برای رفع نواقص ابرو استفاده می شود. آرایش ابرو با کانسیلر، تاثیر چشمگیری بر زیبایی ابروهای شما می گذارد و به همین دلیل بسیاری از بانوان برای جلوه بخشیدن ابروها از آ ن استفاده می کنند.

با این روش ابروهایتان کاملا تمیز و مرتب جلوه کرده و خطاهای آرایشی در اطراف ابروهایتان پوشانده می شود.

گام های ارایش ابرو با کانسیلر

انتخاب رنگ مناسب

برای انتخاب رنگ مناسب کانسیلر، باید رنگی یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست خود انتخاب کنید و می‌توانید با تست روی پوست، رنگ مناسب را پیدا کنید.

فرم و حالت دادن به ابرو

برای داشتن یک آرایش جذاب، قبل از استفاده از کانسیلر، می‌توانید ابروهای خود را به شکل دل‌خواه حالت دهید. این به معنای اصلاح تارهای نامرتب و ایجاد خطی فرضی و مرتب برای ترسیم کانسیلر است.

برای این کار، بهتر است با دقت بیشتری کمان ابرو را اصلاح کنید. کمان ابرو، به لحاظ زیباشناسی به‌عنوان کانون جذابیت ابرو شناخته می‌شود. به افرادی که ابروهای کم‌رنگی دارند، پیشنهاد می‌شود از رنگ تیره‌تری برای ابروهای خود استفاده کنند.

  استفاده از مداد یا ژل ابرو

برای داشتن ابرویی پرپشت، زیبا و یکدست، می‌توانید با کمک مداد یا ژل ابرو، قسمت‌های خالی ابرو را پر کنید. در این حین به کمان ابرو حالتی طبیعی و زیبا بدهید. سپس با استفاده از برس و ژل ابرو، تارهای ابرو را به سمت بالا بکشید تا جذابیت بیشتری به آن‌ها ببخشید.

بسیاری از بانوان برای اینکه آرایش ابرو طبیعی  داشته باشند،از مداد یا ژل ابرو استفاده می کنند.شما هم می توانید از هریک از روش های اشاره شده برای طبیعی شدن فرم ابروهای خود بهره بگیرید.

استفاده از کانسیلر

برای پوشش دادن به ابرو، می‌توانید از لایه‌ای ملایم از کانسیلر استفاده کنید. ابتدا با برسی کوچک و زاویه‌دار، خطی زیر ابرو ترسیم کنید. سپس کانسیلر را به شکلی روی ابرو بمالید که جلوه‌ای بیش از‌ حد نداشته باشد.

برای جذابیت بیشتر ابرو، می‌توانید مقداری کانسیلر را روی قسمت بالای ابرو بمالید تا قرمزی احتمالی که در اثر اپیلاسیون یا بند انداختن ابرو ایجادشده را پوشش دهد.

در نهایت، با کانسیلر رنگ پوست، حالت ابرو را تثبیت کنید. بهتر است از کانسیلرهای باکیفیت استفاده کنید، زیرا ترکیبات بسیار سبکی دارند و پس از استفاده روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی‌کنند.

نحوه آرایش ابرو با هایلات کرد ن و آرایش ابرو طبیعی

آرایش ابروها با هایلایت کردن

هایلات ابرو مانند سایر روش های آرایش ابرو طبیعی دارای اصولی است که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم.

مشخص کردن خط های هایلایت

با استفاده از یک مداد چشم، خطی را در زیر ابروهای خود بکشید تا به عنوان راهنمای هایلایت کردن ابروها عمل کند. این خط می‌تواند شکل و تراز ابروها را مشخص کند.

 انتخاب رنگ هایلایت

رنگی را که با رنگ ابروهای شما سازگاری دارد، انتخاب کنید.رنگ هایلایت می‌تواند به ابروها برجستگی و درخشندگی بدهند.

 استفاده از قلم هایلایتر ابرو

 از قلم هایلایتر ابرو استفاده کرده و رنگ را روی ابروهای خود بمالید. با استفاده از قلم، می‌توانید خط های هایلایت را دقیق و دلخواه بکشید.

 

استفاده از کرم یا ژل هایلایتر ابرو

 مقدار کمی از کرم یا ژل هایلایتر ابرو را به آرامی روی ابروهای خود بمالید. این روش به شما برای ایجاد هایلات دقیق کمک می کند.

 

پودر هایلایتر ابرو

مقداری از پودر هایلایتر ابرو را روی مداد ابرو شانه داری که در اختیار دارید، بمالید. سپس با استفاده از مداد، این پودر را روی ابروهای خود بمالید. این روش به شما امکان می‌دهد تا رنگ هایلایتر را به طور یکنواخت روی ابروها پخش کنید.

هم‌تراز کردن رنگ هایلایت

 برای رسیدن به یک شکل طبیعی تر، رنگ هایی که بیش از حد برجسته شده‌اند و یا رنگ‌هایی که ناهماهنگ به نظر می‌آیند را با یک برس ابرو هم‌تراز کنید.

ثابت کردن هایلایت

برای ثابت کردن هایلایت ابروها، می‌توانید از ژل فیکساتور استفاده کنید. این ژل را به آرامی روی ابروهای هایلایت شده بمالید تا هایلایت ها ثابت شوند.

روش های طراحی ابرو 

طراحی ابرو در سالن های زیبایی به روش های مختلفی انجام شده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

همه چیز درباره فیبروز و آرایش ابرو طبیعی

طراحی ابرو با فیبروز

فیبروز یک روش نیمه دائمی تاتو است که با یک قلم دستی و با استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف و رنگ‌های مخصوص انجام می‌شود. نام این روش از آکادمی فی در صربستان گرفته شده است و برانکو بابیک بنیانگذار این روش زیبایی است.

روش فیبروز به دلیل استفاده از تکنیک‌های دقیق و استفاده از اصول طراحی صورت، نتایج طبیعی و زیبایی بخشی را به ابروها می‌دهد. با  استفاده از این روش، می‌توانید نواقص ابروها را ترمیم کرده و  ظاهر جذابی را به ابروها ببخشید.

مقاله   فیبروز ابرو در مشهد  به صورت دقیق و  کامل متد فیبروز را توضیح می دهد

روش های اجرای میکروبلیدینگ و آرایش ابرو طبیعی

طراحی ابرو با میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یکی دیگر از متدهای طراحی ابرو است که در این روش از یک قلم خاص و سوزن‌های میکروبلید برای ایجاد خطوط رنگی در ابروها استفاده می‌شود. استفاده از میکروبلیدینگ، باعث ایجاد شکل و جلوه طبیعی تر ابروها و ترمیم ابروهای ناقص می گردد.

امروزه بسیاری از خانم ها به دلیل مزایای زیادی که میکروبلیدینگ داشته و اینکه باعث می شود که آرایش ابرو طبیعی  به نظر برسد، از این متد بهره می گیرند.

میکروبلیدینگ یک روش موثر است که با استفاده از یک قلم خاص قادر به انتقال رنگدانه به پوست می‌باشد. در این روش، سوزن‌ها تنها به لایه‌های سطحی پوست نفوذ می‌کنند که در صورت عدم رضایت، امکان پاک کردن آن فراهم می‌شود.

 مجموعه زیبایی آفریقا، بهترین سالن زیبایی مشهد است که از حرفه ای ترین پرسنل  در زمینه میکروبلیدینگ  ابرو تشکیل شده است. چنانچه می خواهید ابروهایی طبیعی داشته باشید با همکاران ما تماس گرفته تا بهترین شکل و فرم ابرو را برایتان طراحی کنند.

چنانچه می خواهید با نکات تکمیلی میکروبلیدینگ  آشنا شوید مقاله میکروبلیدینگ ابرو در مشهد را از دست ندهید

ویدیو میکروبلیدینگ ابرو

 
میکروپیگمنتیشن برای ابرو و آرایش ابرو طبیعی

طراحی ابرو با میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یک روش آرایش است که برای برای فرم دهی به ابروها، خط رشد مو، لب‌ها استفاده می شود. قرار دادن پیگمنت در حد فاصل لایه بیرونی و زیرین پوست را میکروپیگمنتیشن می‌نامند. این روش، با استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی و برقی انجام می‌شود که شما می توانید برای ترمیم ابرو از آن استفاده کنید.

برای آشنایی با میکروپیگمنتیشن صورت مقاله مربوطه را حتما مطالعه کنید

نتیجه گیری

در این مقاله اصول و تکنیک‌های یک آرایش ابرو طبیعی را به شما آموزش دادیم که می‌توانید در موقعیت‌های مختلف مانند میهمانی‌ها، دورهمی‌ها و …  از این متدها  استفاده کرده و از زیبایی طبیعی صورت خود لذت ببرید.

اگر می خواهید که آرایش ابروی شما طبیعی و زیبا باشد، با پرسنل حرفه ای و متخصص سالن زیبایی آفریقا تماس گرفته تا بهترین خدمات آرایش را به شما ارائه  دهند.

سوالات رایج

  1. مداد ابرو
  2. ریمل ابرو
  3.  سایه
  4. کانسیلر

۱.ابروهای زیبا و مرتب

۲.صرفه جویی در وقت

۳.کاهش هزینه جهت اصلاح ابرو

چنانچه می خواهید ابروهایتان منظم باشد و رنگ آن تیره تر به نظر برسد، بهتر است که از ژل ابرو برای آرایش استفاده کنید.

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*