سایه ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ

سایه ابرو یا میکرو بلیدینگ کدامیک را انتخاب کرد
فهرست

بسیاری از خانم ها از کم پشت بودن ابروهای خود ناراضی هستند و به دنبال راهی برای پر کردن ابروهای خود هستند.با توجه به اینکه حالت ابرو در زیبایی صورت بسیار تاثیر گذار است، شما می توانید برای جذابیت بیشتر ابروهای خود از  روش های مختلفی مانند سایه و میکروبلیدینگ استفاده کنید.

اگر می خواهید بدانید که سایه ابرو یا میکروبلیدینگ، کدام یک برای شما انتخاب بهتری است،،ما در این مقاله به صورت کامل تفاوت آن ها را توضیح داده ایم.

بنابر این به شما پیشنهاد می کنیم که  این مقاله را از دست نداده تا با استفاده از این مطالب بتوانید بهترین روش را برای حالت و فرم دادن به ابروهای خود انتخاب کنید.

مهم ترین مطالب میکروبلیدینگ ابرو و سایه ابرو یا میکرو بلیدینگ

میکروبلیدینگ ابرو چیست

میکروبلیدینگ ابرو در مشهد یکی از متدهای جدید برای طراحی و فرم دهی ابروها می باشد که نواحی خالی ابرو با کاشت رنگ در پوست پر می شوند. دراین روش با استفاده از قلم متشکل از چند سوزن، خطوط باریکی شبیه به به تار موهای طبیعی ابرو را با رنگدانه های مختلف  در قسمت های خالی ابرو بوجود می آورند.  

استفاده از میکروبلیدینگ باعث می شود که ابروهایتان  پرتر به نظر برسد و  همچنین ظاهری بسیار شبیه به ابرو های طبیعی داشته باشید.

شما برای اینکه ابروهایی زیبایی داشته باشید، از میکرو و سایه ابرو می توانید استفاده کنید و در ادامه توضیح  خواهیم داد که سایه ابرو یا میکرو بلیدینگ، کدامیک برای فرم دادن به ابرو  گزینه بهتری است.

مجموعه آفریقا، یکی از بهترین سالن زیبایی مشهد است که همشهریان عزیز می توانند با اطمینان از خدمات زیبایی آن استفاده کنند.

همه چیزدر مورد سایه ابرو و سایه ابرو یا میکرو بلیدینگ

درباره سایه ابرو

از روش های زیبا سازی ابرو می توان به سایه اشاره کرد، که برای پر کردن ابروهای کم حجم، سبک یا بیش از حد موج دار یا کنده شده طراحی شده است. سایه ابرو، یکی از متدهای تاتو موقت شناخته شده که نسبت به سایر روش های آرایش ابرو قدیمی تر است.

تاتو کار برای اجرای سایه ابرو، زیر تار موی ابرو را رنگ کرده و روی ابروی طبیعی مراجعه کننده کار می‌کند.سایه ابرو به تاتوبسیار شباهت دارد و فقط رنگ آن ملایم تر از تاتو می باشد.   

میزان ماندگاری سایه به عواملی مانند وضعیت فیزیکی بدن، نوع پوست، عمق کاشت رنگ و … بستگی دارد که  در حالت کلی بین شش ماه تا یک سال دوام دارد. 

اگر می خواهید از تکنیک سایه ابرو یا میکروبلیدینگ برای زیبایی ابروهایتان استفاده کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که بهترین سالن زیبایی مشهد را که در این زمینه سال ها تجربه دارد، را انتخاب کنید.

سایه ابرو و میکروبلیدینگ ابرو چه تفاوت هایی دارند و سایه ابرو یا میکرو بلیدینگ

تفاوت اجرای سایه ابرو و میکروبلیدینگ ابرو

سایه ابرو یا میکروبلیدینگ  از لحاظ نحوه اجرا باهم تفاوت هایی دارند که ما در این بخش به صورت کامل آن را بیان می کنیم.

 ابتدا تاتوکار برای اجرای سایه، ابروها را بی حس کرده که در این شرایط هیچگونه انتخابی برای متقاضی و تاتوکار وجود ندارد؛ زیرا این متد دقیقا روی ابروی طبیعی کار می شود.

تاتوکار رنگ‌ها  را در زمان بی حسی ابروها ترکیب می کند   و برای اجرای سایه  در بعضی قسمت‌ها از رنگ تیره و نواحی دیگر ابرو از رنگ روشن استفاده می کند.

سپس  برای قرینه کردن ابروها   از ابزارهای ابتدایی  و قلم و سوزن  کمک می گیرد. در سایه زدن از هاشورهای خطی استفاده نمی‌شود و نتیجه کار تقریبا مشابه  آرایش با مداد و سایه پودری ابرو خواهد بود.

میکروبلیدینگ ابرو در مشهد برخلاف سایه با مشورت میکرو کار و متقاضی انجام می شود. آرایشگر  به ابروها بی حسی زده  و تا زمانیکه بی حسی کاملا اثر کند، رنگ‌ها و مکمل‌ها را ترکیب کرده و سوزن مناسب پوست را انتخاب می کند.

پس از بی حسی به کمک ابزار، نسبت‌های طلایی را در ابرو اجرا کرده تا ابروهایی کاملا قرینه و زیبا را برای شما طراحی کند.  

میکرو کار بعد از طراحی ابرو، هاشورها  را متناسب با ضخامت تار موی ابرو و خط رویش آن ها می کشد. مهارت آرایشگر در این مرحله باعث می شود که ابروی شما کاملا طبیعی ‌به نظر برسد. در مرحله نهایی هم تجدید خطوط و شوک رنگ صورت می گیرد.

بهترین سالن زیبایی مشهد خدمات مختلفی را  در زمینه تاتو ابرو، اسکالپ سر، فیبروز به مشتریان ارائه داده که شما می توانید برای اطلاع از هزینه با پرسنل زیبایی آفریقا  تماس بگیرید.

مطلب عوارض میکروبلیدینگ ابرو صفر تا صد خطرات میکرو ابرو را بررسی می کند 

درباره سالن آرایشی آفریقا

سالن آفریقا با برخورداری از پرسنل کاملا حرفه ای و دوره دیده، به عنوان بهترین سالن زیبایی مشهد شناخته می شود.این مرکز زیبایی، سالها است که در زمینه خدمات سایه زدن و میکرو ابرو در مشهد فعالیت می کند و بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.

بنابر این اگر شما هم به دنبال بهترین متخصصین میکروبلیدینگ و زیبایی بیشتر ابروهایتان هستید، کافیست با همکاران ما و شماره  زیر در تماس باشید.

برای اینکه با میکرو ابرو به طور کامل آشنا شوید حتما مقاله میکروبلیدینگ ابرو در مشهد  را مطالعه کنید 

فوایدسایه ابرو و سایه ابرو یا میکرو بلیدینگ

مزایای سایه ابرو

۱.درد کم در حین اجرای سایه ابرو

زیبایی بیشتر ابروها

۳.طبیعی بودن سایه ابرو در مقایسه با تاتو

۴.رفع مشکلات کم پشتی و خالی بودن ابرو به طور موقت

۵.قرینه کردن و فرم دادن به ابروها

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

سایه ابرو یا میکروبلیدینگ، مانند سایر روش های زیباسازی ابرو دارای مزایای زیادی است که در ادامه آن را توضیح می دهیم.

  1. قرینه کردن ابروها با استفاده از نسبت‌های طلایی
  2. طراحی خطوط ابرو متناسب با ضخامت تار موی ابروها
  3. نتیجه کار بسیار طبیعی به نظر می رسد.
  4. کشیدن خطوط برطبق خط رویش تار موی ابرو
  5. صرفه جویی در زمان
  6. رنگ‌های بسیار متنوع
  7. دوام و ماندگاری بالا

ترمیم میکروبلیدینگ ابرو  نکات بسیار مهمی را بررسی کرده است که به شما توصیه می کنیم از این مقاله بازدید کنید

چه کسانی نمیتوانند سایه ابرو و میکروبلیدینگ کنند

سایه ابرو یا میکروبلیدینگ،یکی از تکنیک هایی است که بانوان برای حالت دادن ابرو ها و قرینه کردن آن از این روش استفاده می کنند. البته این متدها برای افرادی که بیماری خاص دارند، خطرناک است که به آن در این قسمت اشاره می کنیم.

  1. بانوان شیرده و باردار
  2. بیماری صرع
  3. مشکلات عصبی
  4. بیماری هورمونی
  5. مشکلات خونی

در نهایت سایه ابرو یا میکروبلیدینگ ابرو؟

میکرو ابرو در مشهد در مقایسه با سایه ابرو روشی جدید و مدرن است که نتیجه کار نسبت به سایه طبیعی تر خواهد بود.بنابر این اگر ابروهای کم پشت و زیبایی دارید، با سایه مانند مداد ابرو می توانید آن را فرم دهید.

البته میکرو بلیدینگ ابرو به نسبت سایه، معمولا ماندگاری بیشتری داشته و به همین دلیل بسیاری از بانوان این روش را برای قرینه سازی ابرو انتخاب می کنند.

اگر می خواهید در مورد تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ اطلاعات زیادی کسب کنید مقاله مربوطه را مطالعه کنید

نتیجه گیری

استفاده از میکروبلیدینگ ابرو  و سایه ابرو یکی از روش های محبوب برای قرینه سازی ابرو است که در بین خانم ها بسیار رایج است. ما در این مقاله سعی کردیم تا نکات مهم سایه و میکروبلدینگ ابرو را بیان کنیم تا بهترین روش را برای زیباسازی ابروهایتان استفاده کنید.

امیدواریم از مطالب این مقاله استفاده کرده و چنانچه سوالی در این زمینه دارید، با پرسنل ما در سالن زیبایی آفریقا تماس گرفته تا مشاوره تخصصی را خدمت شما ارائه دهند.

سوالات رایج

۱.خانم های باردار و شیرده

۲.بیماران صرع

۳.مشکلات عصبی

۴. افرادی که بیماری های خونی دارند.

۱.نوع رنگ مورد استفاده

۲.نوع پوست متقاضی

۳.مهارت تاتو کار و یا میکرو کار

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*