اگر هر سوال شرعی راجع به میکرو ابرو دارید این مقاله را از دست ندهید.

حکم میکروبلیدینگ ابرو

فهرست

یکی از بهترین روش های تقارن سازی ابرو،میکروبلیدینگ است.از آن جا که بانوان بسیاری علاقه مند به استفاده از این روش هستند، ولی به دلیل مسائل شرعی  حاضر به انجام میکروبلیدینگ نیستند، به همین دلیل ما در این مقاله حکم میکرو ابرو را از لحاظ مراجع مختلف بررسی کرده تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ داده باشیم.برای آگاهی از این موضوع ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

حکم میکروبلیدینگ ابرو آیت‌الله سیستانی

 آیت‌الله سیستانی در این زمینه می فرمایند که میکرو ابرو اشکال ندارد، ولی زنها باید آن را چنانچه عرفاً زینت حساب شود از نامحرم بپوشانند.

 حکم میکروبلیدینگ ابرو آیت‌الله  مکارم شیرازی

حکم آیت الله مکارم شیرازی در مورد میکرو بلیدینگ ابرو این گونه است که اگر ابروهای فردی مشکل داشته باشد و به عنوان درمان میکرو ابرو را انجام دهد، اشکال ندارد ولی در غیر این صورت این کار از نظر شرع  اشکال دارد.

حکم میکروبلیدینگ ابرو آیت الله خامنه ای

حکم تاتو از نظر رهبری بدین شکل است که اگر خالکوبی مجرد رنگ باشد یا در زیر پوست بوده و بر ظاهر پوست چیزی که مانع از رسیدن آب بر آن شود وجود نداشته باشد، وضو و غسل و نماز صحیح است.

 

حکم میکروبلیدینگ ابرو آیت الله وحید خراسانی

حضرت آیت الله وحید خراسانی در پاسخ به سوالی نظر خود را درباره حکم فقهی تاتو برای وضو چنین بیان کردند. تاتو اگر مانع از رسیدن آب به پوست گردد،جایز نیست و موجب بطلان وضو و غسل می شود. اگر کسی چنین کاری کرده باشد، باید بردارد؛ اگرچه مشقت داشته باشد و در هر صورت زینت است و باید از نامحرم بپوشاند.

 

 

حکم میکروبلیدینگ ابرو آیت الله فاضل لنکرانی

آیت الله فاضل لنکرانی در زمینه میکروبلدینگ ابرو می فرمایند که، چنانچه مثل خالکوبی باشد و زیر پوست قرار گیرد اشکالی ندارد، اما اگر روی پوست قرار گیرد و مانع از رسیدن آب وضو یا غسل باشد جایز نیست.

 

حکم میکروبلیدینگ ابرو آیت الله نوری همدانی

از آیت الله نوری همدانی در جلسه ای مذهبی سوال شده است ، آیا بانوانی که اقدام به میکروبلیدینگ ابرو می کنند در مقابل نامحرم باید ابروی خود را بپوشانند؟ آیا این نوع ابرو زینت محسوب می شود؟

 ایشان در پاسخ به این سوال فرمودند: به صورت کلی اگر آرایش عرفاً موجب جلب نظر باشد، باید از نامحرم پوشیده شود.

 

عوارض میکرو بلیدینگ ابرو 

میکروبلیدینگ ابرو یک کار کاملا تخصصی است.این نوع آرایش با اینکه  ظاهر ابروهای شما را زیباتر می کند ولی اگر  توسط فردی حرفه ای انجام نشود، این کار می تواندآسیب شدیدی به بافت پوست بزند.

متاسفانه بعضی از زیبا جویان به مسئله تخصص و مهارت تاتوکار زیاد توجه نمی کنند و همین امر موجب می شود که بعد از میکرو بلیدینگ، با عوارض جبران ناپذیری روبرو شوند

تاتو کار برای میکرو ابرو از تیغ مخصوص استفاده کرده و در نتیجه اگر نکات بهداشتی را به درستی رعایت نکند، این کار می تواند باعث ایجاد بیماری های منتقل شونده از خون شود.در این بخش برای آشنایی بیشتر شما به سایر  عوارض میکرو بلیدینگ ابرو اشاره می کنیم.

  1. عفونت
  2. ایدز
  3. حساسیت و آلرژی
  4. کلوئید
  5. گرانولوم

 

اما حتما به این نکته توجه داشته باشید که این عوارض فقط در صورتی امکان دارد به وجو بیاید که فرد تاتو کار مهارت کافی را نداشته باشد و از لوازم  استریل شده استفاده نکند.

اگر به دنبال بهترین تاتو کار در مشهد هستید ما به شما خواندن مقاله بهترین تاتو کار ابرو در مشهد را پیشنهاد میکنیم.

ویژگی بهترین مرکز میکرو بلیدینگ ابرو

  1. تخصص و مهارت
  2. دقت و ظرافت کار
  3. استفاده از ابزار و تجهیزات حرفه ای
  4. توجه و احترام به مشتری
  5. حضور و گذراندن دوره های مرتبط
  6. داشتن مدرک معتبر

سالن زیبایی آفریقا بهترین سالن زیبایی مشهد به صورت تخصصی چندین سال است که در زمینه میکرو ابرو فعالیت کرده و همواره به مشتریان بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه می دهد.پرسنل این سالن همیشه کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و  خدمات خود را از لحاظ ماندگاری تضمین می کنند.

اگر هر سوالی درباره میکرو ابرو خود دارید با شماره زیر تماس بگیرید تا همکاران ما در این سالن شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

اگر تاتو بر بدن داشته باشید به طوری که درتاتو جوهر زیر پوست برود، برای وضو و غسل مانعی ایجاد نمی کند و وضو و غسل اشکال ندارد.

حکم اصلاح صورت و ابرو در محرم و صفر از نظر مراجع این است که این عمل، اگر توام با معصیت و یا هتک حرمت ایام عزادارى امام حسین (ع) نباشد، اشکال ندارد؛اما سزاوار است اینگونه کارها در ماه‏‌هاى دیگر انجام شود.

از نظر هیچ کدام از مراجع، انجام سایه و هاشور ابرو مشکلی برای وضو گرفتن و نماز خواندن ایجاد نمی کند و نماز خواندن با تاتو صحیح است.

اشتراک گذاری :

یک پاسخ

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*