تفاوت شیدینگ لب و رژ لب دائم

فهرست

 شیدینگ لب و رژ لب دائم یکی از تکنیک های زیبایی لب است که امروزه  در بین بانوان طرفداران زیادی دارد. هریک از این روش های آرایش دارای مزایا و معایبی هستند که ما در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.لطفا برای کسب اطلاعات جامع در مورد مراقبت های بعد از شیدینگ لب،بهترین رنگ برای شیدینگ لب و … تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

 

درباره تفاوت شیدینگ لب و رژلب دائم

در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما شیدینگ لب و رژلب دائم را باهم مقایسه کرده و تفاوت آن ها را توضیح خواهیم داد. شما می توانید هریک از روش های شیدینگ و رژلب دائم را باتوجه به سلیقه خود، میزان ماندگاری مورد نیاز و تجربه شما در آرایش انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید. البته اگر می خواهید انتخاب درستی داشته باشید، بهتر است که قبل از تصمیم‌گیری با متخصصین آرایش مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

۱.ماندگاری

رژلب دائم یا لب‌رنگ دائمی یک روش آرایش دائمی است که با استفاده از رنگدانه های نانو و تزریق آن به لایه بالای پوست لب، ماندگاری طولانی‌تری به لب‌ها ایجاد می‌کند. در حالی که شیدینگ لب یک روش آرایش موقت است که به وسیلهٔ رنگدانه های ویتامینی و دیگر ترکیبات، رنگ و شادابی به لب‌ها می‌بخشد، اما ماندگاری کمتری نسبت به رژلب دائم دارد.

 

۲. فرایند اجرا

رژلب دائم نیازمند یک روش آرایش دائمی است و باید توسط کسی با مهارت و مجوز متخصص انجام شود. در این روش، رنگدانه ها به لایه بالای پوست لب تزریق می‌شوند. از طرفی، شیدینگ لب را می‌توان در خانه یا توسط خود فرد انجام داد. عموماً شیدینگ لب‌ها به وسیله وسایل آرایشی مانند مداد یا رژ‌لب مایع بر روی لب‌ها رسم می‌شوند.

 

۳.نتیجه

با استفاده از رژلب دائم، شما می‌توانید رنگ و شکل دقیقی را برای لب‌های خود انتخاب کنید و این رنگ برای مدت طولانی روی لب‌های شما باقی می‌ماند. اما با شیدینگ لب، شما ممکن است بتوانید با استفاده از رنگ‌ها و شیوه‌های مختلف، ظاهر طبیعی و شادابی به لب‌های خود ببخشید. رژلب دائم قابل شستشو نیست و باید با تکنیک‌های خاصی از پوست حذف شود، در حالی که شیدینگ لب با استفاده از مواد آرایشی معمولاً قابل پاک شدن است.

 

 

اگر قصد دارید با صفر تا صد آرایش دائم آشنا شوید مطلب آموزش آرایش دائم مشهد برای شما بسیار مفید خواهد بود

تزریق رژلب دائم و تفاوت شیدینگ لب و رژ لب دائم

درباره تزریق رژلب دائم

تزریق رژلب دائم برای افرادی که فرصت کافی و یا حوصله آرایش را ندارند، بسیار مناسب می باشد. در این تکنیک، از سوزن برای تزریق رنگدانه‌ها در داخل پوست لب استفاده می شود.معمولا انجام رژلب دائم بین یک تا دو ساعت زمان می برد و ماندگاری آن حدودا ٣ تا ۵ سال است. معمولا این نوع آرایش لب، هر ۶ ماه تا یکسال یکبار نیاز به ترمیم دارد.اگر تزریق رژلب دائم توسط آرایشگر حرفه ای و متخصص انجام شود، عوارض آن نسبت به استفاده از رژلب‌های موقت بسیار کمتر خواهد بود.

مراقبت های بعد از تزریق رژلب

  1. عدم قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب
  2. ۲.استفاده از روغن نارگیل، وازلین و … برای جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن لب
  3. عدم مصرف مواد غذایی تند مانند فلفل، سس تند که باعث سوزش بیش‌از‌حد لب می شود.
  4. از ورزش شدید به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت جدا خودداری کنید.
  5. از مصرف الکل حداقل به مدت ۲۴ ساعت اجتناب نمایید.
  6. میوه ها و سبزیجات زیادی استفاده کنید.

عوارض تزریق رژلب

استفاده از وسایل غیر بهداشتی و همچنین عدم مراقبت صحیح بعد از تزریق رژلب می تواند باعث ایجاد عوارضی مانند عفونت، تورم، زخم، قرمزی لب و … شود.بنابراین حتما به سالن های زیبایی مراجعه کنید که مسائل بهداشتی را به درستی رعایت کرده تا با چنین مشکلاتی بعد از تزریق رژلب مواجه نشوید.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد رژلب دائمی مقاله رژلب دائمی در مشهد برای شما جذاب و سودمند است

تزریق رژلب برای چه کسانی مناسب نیست

این تکنیک زیباسازی لب در افرادی که به بیماری های زیر مبتلاهستند، مناسب نمی باشد و ممکن است عوارض خطرناکی برای آن ها ایجاد کند.

  1. افراد دیابتی
  2. کم خونی
  3. پسوریازیس
  4. بانوان باردار یا شیرده
  5. افراد تحت شیمی درمانی

درباره شیدینگ لب

یکی از تکنیک های زیبایی لب، شیدینگ است که برای برطرف کردن نقص لب نیز استفاده می شود.این روش برای حجیم شدن لب ، قرینه سازی، اصلاح رنگ لب و … استفاده می شود. شیدینگ لب با استفاده از سوزن انجام می شود و به پر رنگ کردن لب‌ها نیز کمک می‌کند این نوع  آرایش لب، نیمه‌دائمی است و به مدت  ۶ الی ١٠ ماه ماندگاری دارد که بعد از این مدت نیاز به ترمیم دارد.

چنانچه قصد دارید بهترین رنگ را برای رژلب  انتخاب کنید حتما مطلب بهترین رنگ رژلب دائم را بررسی کنید

عوارض شیدینگ لب و تفاوت شیدینگ لب و رژ لب دائم

عوارض شیدینگ لب

  1. کبودی و تورم
  2. پوسته‌پوسته شدن لب
  3. تبخال‌های شدید
  4. عفونت
نکات مهم بعد از شیدینگ لب و مهم ترین تفاوت شیدینگ لب و رژ لب دائم

مراقبت های بعد از شیدینگ لب

  1. از خوردن موادغذایی تند پرهیز نمایید.
  2. از ورزش‌های سنگین به مدت یک هفته تا ده روز اجتناب کنید.
  3. از رفتن به استخر و سونا به مدت چهارده روز خودداری کنید.
  4. از شست و شوی لب، به مدت سه روز پرهیز نمایید.

اگر می خواهید با کانتور لب آشنا شوید مطالعه مقاله کانتور لب در مشهد را از دست ندهید

میزان دوام و ماندگاری رژ لب و شیدینگ لب

رژ لب و شیدینگ لب، تکنیک هایی هستند که برای زیباسازی و رفع نواقص لب ها استفاده می شوند.میزان ماندگاری شیدینگ لب، حدودا ۸ الی ۱۰ ماه است که بعد از این مدت باید حتما  آن را ترمیم کرد، ولی  رژلب دائم حدودا بین ۳ تا ۵ سال روی لب باقی می‌ماند و بعد رنگ آن محو می‌شود.البته ماندگاری همه روش های آرایش لب، قطعا به مهارت آرایشگر، جنس و کیفیت رنگ، واکنش بدن وابسته است و نمی توان زمان دقیقی را مشخص کرد.

رژلب بهتر است یا شیدینگ لب و تفاوت شیدینگ لب و رژ لب دائم چیست

شیدینگ لب بهتره یا رژلب

شیدینگ لب و رژ لب دائم، هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه  به آن ها اشاره می کنیم. شما باتوجه به این موارد می توانید هر روشی را که برای شما مناسب تر است، انتخاب کرده و از آن برای رفع نواص لب و حجیم شدن آن استفاده کنید.

مزایا شیدینگ لب

  1. اصلاح فرم لب
  2. تغییر رنگ لب
  3. طبیعی بودن رنگ لب
  4. جوان تر نشان دادن چهره
  5. برجسته سازی و قرینه‌ سازی
  6. صرفه جویی در وقت و هزینه

 

معایب شیدینگ لب

  1. خارش
  2. قرمزی
  3. تورم و کبودی
  4. پوسته پوسته شدن لب

 

مزایا رژلب

  1. دوام و ماندگاری زیاد
  2. لب ها خوش رنگ تر و زیبا تر بنظر می رسند
  3. صرفه جویی در زمان
  4. حجیم کردن لب
  5. تقارن لب پیشرفته
  6. اصلاح رنگ برای اسکارها و رنگدانه های ناهموار

 

معایب رژلب

  1. هزینه زیاد
  2. قرمزی
  3. تورم
  4. پوسته پوسته شدن

درباره سالن زیبایی آفریقا و خدمات شیدینگ و رژلب

استفاده از بهترین رنگ های طبیعی و به کارگیری پرسنل کاملا حرفه ای و متخصص موجب شده است که سالن زیبایی آفریقا به عنوان بهترین سالن تخصصی آرایشی در مشهد شناخته شود. آرایشگران این مجموعه تمام سعی خود را می کنند تا خدمات شیدینگ و رژلب را با بالاترین کیفیت و ماندگاری به مشتریان گرامی ارائه دهند. چنانچه می خواهید از هزینه  دقیق شیدینگ و رژلب دا ئم مطلع شوید، با شماره زیرمی توانید در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کرده که  به صورت دقیق شیدینگ لب و رژ لب دائم را مقایسه کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. اگر هر سوالی در زمینه آرایش لب دارید،کافیست در قسمت نظرات مطرح کرده تا به آنها پاسخ گو باشیم.

 

 

سوالات رایج

هزینه رژلب دائم به عواملی مانند کیفیت رنگ، نوع ابرو، مهارت آرایشگر و … وابسته است و نمی توان قیمت دقیقی مشخص کرد.

  1. کیفیت رنگ
  2. برخورد دوستانه و محترمانه با مشتری
  3. برخورداری از پرسنل دوره دیده و متخصص

۱.میکرو بلیدینگ ابرو

۲. ترمیم میکرو بلیدینگ ابرو

۳. رژ لب دائم

۴. شیدینگ لب

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*