امروزه بدلیل اثرات کوتاه مدت و موقت مواد آرایشی بسیاری از بانوان ترجیح می‌دهند تکنیک‌های زیبایی ابرو و مژه را امتحان نمایند به همین دلیل اکنون یادگیری این حرفه بسیار رونق یافته است.

آموزش میکروبلیدینگ در مشهد

فهرست

بسیاری از بانوان علاقه دارند هنر و حرفه‌ای را فرا گیرند که نزد مردم پرطرفدار بوده و بازار کار خوبی داشته باشد به‌طور کلی باتوجه به متقاضیان بسیاری که برای تتو زدن مشتاق هستند شما میتوانید بعد از حرفه ای شدن و آموزش دیدن کسب درآمد مناسب یا حتی عالی داشته باشید .

 شما میتوانند تتو را به صورت کاملا حرفه ای از خانم ساجده صاعدی در سالن زیبایی  آفریقا بیاموزید و بعد از حرفه ای شدن به کسب درآمد بپردازید.

هنرجویان می‌توانند پس از شرکت در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مشهد در یک مجموعه زیبایی معتبر با حضور اساتید با سابقه و دریافت مدرک مربوطه اقدام به شروع کار در سالن‌های زیبایی کنند.

☎جهت درخواست ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی تاتو و میکروبلیدینگ می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.📞

۰۹۰۳۳۰۰۷۷۶۳

آموزش میکروبلیدینگ در مشهد
مشخصات دوره میکروبلیدینگ

تصایر دوره های اخیر 

آموزش میکروبلیدینگ در مشهد
آموزش میکروبلیدینگ در مشهد با مدرک

ویدیو آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

نمونه کارهای میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ ابرو در مشهد
نمونه کار آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مشهد
آموزش آرایش دائم توسط متخصصین سالن زیبایی آفریقا

آموزش حرفه‌ای میکروبلیدینگ در مشهد

در صورتی که میکروبلیدینگ ابرو را زیر نظر افراد ماهر فرا بگیرید تمامی مراحل صفر تا صد هاشور ابرو از کار با دستگاه گرفته تا حرکت و مدل قرارگیری دست هنگام کار، چگونگی کشیدن طرح اولیه ابرو، نحوه گزینش رنگدانه‌ها و دیگر موارد مهم و جزییاتی که افراد مبتدی را حرفه‌ای می‌کند کاملا مسلط می‌شوید.

پس از دریافت مدرک فنی‌حرفه‌ای و بین‌المللی می‌توانید وارد بازار شده و از طریق حرفه و تخصصی که به تازگی یاد گرفته‌اید درآمد قابل توجهی بدست آورید.

همچنین با تبلیغ توانایی‌ها و کسب‌وکار خود در اینترنت و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید مشتریان بیشتری از سراسر کشور به سوی خود جذب کنید.

✅ما در مقاله آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مشهد به‌طور کامل در مورد نحوه اجرای میکروبلیدینگ در سالن آفریقا و نمونه کارها صحبت کردیم. در یک فرصت مناسب به مقاله میکروبلیدینگ ابرو در مشهد مراجعه کنید با آن بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با مرکز فنی آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

بهترین آموزشگاه میکروبلیدینگ در مشهد

بدون شک پس از آنکه تصمیم گرفتید میکروبلیدینگ ابرو را فرا گرفته و در کنار یادگیری یک هنر جهانی و پرطرفدار درآمد خوبی نیز کسب کنید نمی‌دانید باید این حرفه را در کدام موسسه آموزش ببینید اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید در ادامه با ما همراه باشید.

سالن زیبایی آفریقا با مدیریت خانم ساجده صاعدی در بلوار پیروزی مشهد حدود ۱۰ سال است که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای ادامه می‌دهد.

این مجموعه از دو بخش زیبایی و آموزشی تشکیل شده که در هر بخش خدمات ارزنده‌ای به هموطنان ارائه می‌شود. هنرجویانی که قصد یادگیری و کسب مدرک میکروبلیدینگ ابرو را دارند با مراجعه به این سالن و حضور در جلسه مشاوره می‌توانند با پرداخت هزینه مناسب کار خود را زیرنظر استاد ساجده صاعی شروع نمایند. اساتید مجرب مرکز آفریقا علاوه بر میکروبلیدنگ، تاتو صورت را نیز به صورت تخصصی آموزش می‌دهند.

روش‌های کسب مدارک معتبر خارجی آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

آیا مدرک بین‌المللی به هنرجو اعطا می‌شود؟

بله پس از اتمام کلاس‌های آموزشی برخی اعمال شما در حین دوره‌ها مانند حضور به موقع و فعال در جلسات، یادگیری سریع، گرفتن نمره خوب در کارهای تئوری و دیگر موارد بررسی شده و در صورت عملکرد خوب شما لایق دریافت مدارک معتبر می‌باشید.

لازم به ذکر است مدرک بین‌المللی ویژه آموزشگاه در صورت درخواست هنرجو به وی داده می‌شود و هماهنگی و هزینه آن پس از پایان یافتن جلسات مشخص می‌شود.

آموزش تتو ابرو در مشهد

چرا مرکز آموزشی آفریقا؟

آموزشگاه‌های مختلفی در سطح شهر مشهد وجود دارد و آماده ارائه خدمات به هنرجویان است اما حضور اساتید با تجربه، کیفیت کار و دیگر فاکتورهای مهم را نمی‌توان از یاد برد.

در ادامه چندین دلیل قانع‌کننده که باعث شده سالن زیبایی آفریقا از دیگر سالن‌ها متمایز داشته باشد و در صدر آن‌ها قرار بگیرد ذکر می‌شود:

  • آموزش درست و با رعایت قواعد در هر مرحله کار
  • آموزش مبحث‌های ورود به بازار کار و اصول جذب مشتری
  • پشتیبانی همه جانبه و بدون مدت زمان محدود
  • امکان شغلی در آموزشگاه آفریقا پس از فراگیری حرفه و کسب مدرک
  • تکرار و تمرین متعدد تا زمانی که هنرجو متوجه شود.
دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو مشهد در سالن آفریقا

سرفصل های دوره آموزشی میکروبلیدینگ در مشهد

دوره آموزش و یادگیری در مرکز آفریقا به دو بخش تئوری و عملی تقسیم می‌شود طی این دوره هنرجو مواردی از قبیل:

  1. مراقبت‌های پس از میکروبلیدینگ
  2. چگونگی قرینه‌سازی دو ابرو
  3. بهداشت فردی و رعایت پروتکل‌ها
  4. شناخت انواع پوست و آناتومی صورت
  5. نحوه ترکیب رنگ
  6. لیفت و لمینت
  7. شیوه‌های تلفیق میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن
  8. آموزش تاتو بروز و پی آر
  9. متدهای نوین سایه ابرو
  10. نحوه کار با قلم و دستگاه به صورت عملی
  11. رفع اشکال تخصصی
تقسیم‌بندی دوره‌های آموزشی آموزش میکرو ابرو در مشهد

مشخصات کلاس های تئوری و عملی

در ادامه همانطور که ذکر شد اساتید مرکز زیبایی آفریقا از دو متد یاددهی تئوری و عملی بهره می‌گیرند تا کارآموز هیچ مشکل و ابهامی نداشته باشد.

۲ جلسه تئوری و ۵ جلسه عملی برگزار می‌شود و در طول دوره هنرجو علاوه بر مباحث و سرفصل‌های فوق موضوعاتی مانند برندهای معتبر رنگ میکروبلیدینگ، بهداشت و نظم‌دهی محیط و ابزار کار، بازاریابی عملی، نحوه استفاده از قلم بلید، طراحی تمام مدل‌های ابرو روی پوست مصنوعی و مقدار کشیدن پوست پیشانی را فرا می‌گیرد.

امروزه بانوان بسیاری برای رهایی از آرایش روزانه و زمان‌بر سراغ تکنیک آرایش دائمی ابرو می‌روند و یادگیری آموزش تاتو در مشهد نیز برای پیگمنتران مزایای بسیاری دارد.

زمان‌بندی کلاس‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

ساعت و نحوه برگزاری کلاس ها

ساعت و برنامه هر کلاس پس از تکمیل نفرات اعلام می‌گردد. جلسات دوره آموزش میکروبلیدینگ جهت یادگیری بهتر اعضا در دو مرحله خصوصی بین ۱ تا ۲ نفر و نیمه خصوصی بین ۲ تا ۵ هنرجو برگزار می‌شود.

برای بانوان شاغل یا افرادی که از شهرستان به جمع بزرگ ما می‌پیوندند امکان برگزاری کلاس‌ها در ایام تعطیل، آخر هفته و عصر به بعد وجود دارد.

قیمت کارآموزی در سالن زیبایی آفریقا آموزش میکرو ابرو در مشهد

هزینه آموزش میکروبلیدینگ در مشهد

به‌طور کلی کارآموزان طی ۱۵ تا ۲۰ ساعت تقسیم‌شده در چندین روز می‌توانند در کنار اساتید متخصص مرکز آفریقا میکروبلیدینگ را به صورت حرفه‌ای آموزش ببینند.

شهریه ها در ابتدای همین مقاله ذکر شده است.

هنرجویان محترم توجه داشته باشید که پس از یادگیری و ورود به حرفه فوق می‌توانید چندین برابر این مبلغ را بدست آورده و حتی پس از مدتی آنرا به دیگران آموزش دهید.

در مقاله آموزش میکروبلیدینگ در مشهد به نکات و موارد مهم که ممکن است فکر اغلب هنرجویان را به خود مشغول کرده باشد سخن گفتیم و بهترین آموزشگاه یادگیری این حرفه را نیز معرفی کردیم.

یقین بدانید در صورت علاقه به کار و گوش جان سپردن به تدریس اساتید میکروبلیدینگ ابرو می‌توانید درآمد بسیار مطلوب و قابل توجهی بدست آورید و مشتریان همیشگی خود را داشته باشید.

در مرحله آخر برای اینکه با این تکنیک آشنا شده و اطلاعات کافی را درباره‌اش بدست آورید می‌توانید مقاله جذاب و مفید میکروبلیدینگ ابرو را مطالعه نمایید.

 

✅اگر دوست دارید درباره تاثیر یادگیری تاتو بدانید پیشنهاد می‌کنم مقاله آموزش تاتو ابرو در مشهد را مطالعه کنید

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*